Bentley все още не смее да потвърди официално, че концептуалният EXP 9 F ще премине към фаза на серийно производство, но на автосалона в Пекин оповести какви са възможните варианти за силовия му тракт.
На първо място се спряга познатият шестлитров W12, който работи под капака на Continental и генерира 600 к.с. и 800 Нм. Негова алтернатива вероятно ще бъде представеният наскоро четирилитров туинтурбо V8 със своите 500 к.с. и 460 Нм.
За да намали още повече вредните емисии обаче, Bentley планира плъгин версия, базирана на V6 мотор. Това естествено ни навежда на мисълта, че целият силов тракт ще бъде заимстван директно от Porsche Cayenne или идентичния VW Touareg.
При положение че хибридният вариант се качи на поточната лента, той ще гарантира на своите собственици емисии CO2 под 130 г/км, 30 км пробег изцяло на електричество и спринт от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди.
„Много сме въодушевени от потенциала, който спортният и супер луксозен SUV на Bentley предлага”, коментира председателят и изпълнителен директор на марката Волфганг Дюрхаймер.
„Интересът към EXP 9 F, веднага след като го представихме в Женева, беше огромен. Подготвяме и вълнуващи предложения в областта на силовия тракт, като в момента обмисляме варианта за хибриден V6. Едно обаче е ясно - SUV моделът на Bentley ще притежава тази бясна динамика, с която марката е известна.”