Топ двигателят на борда е 6,0-литровият битурбо W12, който генерира 635 к.с.
Нашият ловец на прототипи успя на хване в обектива си Bentley Flying Spur по време на зимните тестове. Луксозният седан ще бъде пуснат на пазара през 2019 г.
Bentley ревизира сегашната серия Continental. След GT, който беше представен на IAA 2017, сега усилията бяха насочени към кабриолета GTC, а след това на дневен ред ще бъде роднинския седан. Въпреки камуфлажа, линиите на модела на уловения прототип могат ясно да бъдат видяни.
Flying Spur е с ново лице
Както изглежда, силно издадените калници остават заедно с линията на покрива. В предната част се открива нов стил на фаровете с големи лампи вътре и изнесени навън по-малки кръгли елементи. Дори радиаторната решетка, която все още е скрита под камуфлажа, е ревизирана. Отстрани сигурно ще има нови вдлъбнатини, а отзад Bentley преработи престилката, която сега предоставя и място за регистрационния номер. Светлините изглеждат по-големи, но вече не излизат настрани.
Подобно на Bentley Continental GT, така и Fyling Spur също се базира на платформата VW MSB, която е проектирана като платформа за задно предаване и задвижване на четирите колела с предно разположен двигател. Тя е разработена от Porsche за новата Panamera и в нея освен високоякостни стомани е вложен и алуминий, за да бъде намалено теглото на автомобила.
Bentley монтира двигатели W12-и V8
Топ двигателят на борда е 6,0-литровият битурбо W12. Той вече беше модифициран за Continental GT и сега генерира 635 к.с. и между 1350 и 4500 об/мин от 900 Нм максимален въртящ момент. Освен това той е оборудван и със старт стоп система и изключване на цилиндри. Разпределението на мощността се извършва от осемстепенна скоростна кутия с двоен съединител, която може неусетно да премине в режим на комфорт. Другият двигател, който ще намери приложение в Flying Spur е четирилитровият V8 с двойно турбо. Всички модели на Bentley ще се предлагат също и с плъгин хибрид.
Интериорът на Flying Spur грабва с невероятния си лукс. Кожа, метал и дърво доминират вътре, а централната конзола е приютила 12,3-инчов дисплей на инфотейнмънт системата. Под въпрос дали и тук екранът е въртящ и се прибира зад три аналогови кръгли инструмента.