Новият модел ще пренася пътниците си в нови измерения на комфорт и лукс
Пространство е последното нещо, което липсва във внушителната Bentayga, но въпреки това от Bentley са решили да я направят още по-просторна, за да може да изпитате още по-голямо удоволствие от пътуването с нея. Първите бройки ще дойдат с уникално, суперлуксозно ниво на оборудване.
Феновете на марката, които намираха досегашния модел с неговите 5,14 метра дължиназа за твърде малък, са неимоверно доволни от факта, че Bentayga EWB ще предлага още 18 см допълнително пространство, предимно за пътниците на втория ред седалки. Този допълнителен лукс ще е наличен за купувачите от септември, тъй като моделът още е в заключителните фази на своята разработка. Удълженото междуосие е придружено от повече място за краката. Като клиент с достатъчно финансови средства, можете да се оставите да бъдете шофирани, вместо сами да управлявате автомобила. Китай и Арабският полуостров ще бъдат местата, където британският благородник несъмнено ще е на най-голяма почит.
Удължено междуосие
Bentley удължава междуосието на EWB точно със 180 милиметра (от 2995 на 3175 мм). Тези 18 допълнителни сантиметра са вмъкнати изцяло зад B-колоната в каросерията и следователно са от полза само за пътниците отзад. Моделът вече разполага с още по-внушителната дължина от 5322 милиметра. От Bentley разкриват, че Bentayga EWB ще предлага най-много място отзад спрямо конкурентите си - твърдение, което, надяваме се, скоро ще можем да проверим и в тест.
С оглед на спечеленото пространство Bentley разработи нова технология за седалки, за която най-подходящо сравние са креслата в първа класа в самолетите. Нещо хиро и революционно е, че пътниците отзад разполагат с автоматичен климатроник. Съответно Bentley също нарича седалките „Airline Seats“ и обещава „изключителни изживявания при пътуване“. В режим "релакс" седалката се накланя назад с до 40 градуса; предната пътническа седалка автоматично се избутва напред и подложката за крака се измества изпод пътническата седалка. Всичко се управлява или дистанционно управление чрез сензорен екран, или посредством превключватели в облегалката на предната седалка и отстрани на отделните седалки. В галерията със снимки може да видите подробно какво предлага "авиокомпанията".
Първи в света: Автоматична климатизация на седалките
В бизнес режим седалката автоматично се премества в особено изправена позиция, за да позволи на важния пътник да работи удобно на лаптопа или таблета си. Автоматичният климатик на седалката измерва температурата и влажността на тялото на пътника и автоматично регулира отоплението, охлаждането или и двете заедно за съответните зони за сядане. В същото време сензори измерват натоварването на тялото и могат да масажират пътника с общо 177 различни настройки в шест зони на седалката. От Bentley ще предлагат Bentayga EWB с безпрецедентно ниво на персонализиране. Специалистите на Bentley са изчислили, че интериорът може да бъде декориран в до 24 милиарда варианта с различни комбинации от детайли на оборудването. Това обещава дълги часове пред конфигуратора.
Автоматични задни врати
Дългата версия има и някои нововъведения в сравнение със стандартната Bentayga. Те включват специални вътрешни панели на вратите с амбиентно осветление и отопляеми подлакътници във вратите и между седалките. Основна новост на Bentley са опционалните електрически задвижвани врати отзад. Те се затварят с натискане на бутон, ако шофьорът ви не е на разположение, за да ви качи в превозното средство по подобаващ начин. Визуално Bentley Bentayga EWB се отличава не само с разтегнатата каросерия, но и с различно позиционирания панорамен покрив с индивидуална решетка в стила на Flying Spur и нови, огледално полирани 22-цолови джанти. С оглед на удължаването на междуосието Bentayga EWB получава стандартно задвижване на всички колела, с което задните колела могат да завиват под ъгъл до седем градуса. Bentley обещава по-малък радиус на завой от стандартна Bentayga. Всички бройки ще идват оборудвани и със системата Bentley Dynamic Ride.
V8 Twinscroll турбо с 550 к.с.
За задвижване е използван четирилитровият V8 бензинов двигател, който от Bentley характеризират с "впечатляваща икономичност", която обаче едва ли ще е една от основните причини бъдещите клиенти все пак да закупят автомобила. От Bentley учтиво се въздържат да предоставят точни цифри, но разкриват мощността (550 к.с.) и въртящия момент (770 Нм) на осемцилиндровия двуструен турбокомпресор. Това е достатъчно за 290 км/ч на аутобан без ограничения и време от 4,6 секунди за спринт от 0 до 100 км/ч. Очаква се дългата версия да заема около 45 процента от бъдещите продажби на модела. От Bentley все още не са обявили цени. Ясно е обаче, че два разширени комплекта оборудване (Azure и First Edition) ще бъдат налични при пускането на пазара.
Какво ще представлява Bentley Bentayga EWB Azure First Edition
Този вариант ще се предлага само през първите дванадесет месеца и е особено добре оборудван. Съответстващите надписи могат да бъдат открити отвътре и отвън, 22-цоловите джанти са с уникален дизайн, а предната броня има специална светла вложка. Вътре има дебела ватирана кожа, още по-дебели килими и като акцент - специално амбиентно осветление. Bentley Diamond Illumination свети с LED светлини през малки перфорации в ръчно изработения кожен интериор.