Bentley публикува пълните технически характеристики на 6,75-литровия V8, който работи под капака на Mulsanne.
Близо 30 часа са необходими за производството на новия двигател, който е базирани на познатия V8 от Arnage. Повече от 300 компонента обаче са напълно нови или цялостно променени с цел подобряване на ефективността.
Максималната мощност не е увеличена драстично – 512 к.с. срещу 500 при Arnage, но въртящият момент от 1020 Нм, който е на разположение на водача още при 1750 об/мин, е нараснал значително - 875 Нм при предходната версия. В резултат Mulsanne покорява класическия спринт за Острова от 0 до 60 мили в час за 5,1 секунди (5,3 секунди от 0 до 100 км/ч) и достига максимална скорост от 184 мили в час (296 км/ч).
Подобни динамични показатели са повече от впечатляващи, като се има предвид, че Mulsanne тежи 2585 кг. Същото се отнася и за разхода и отделяните вредни емисии. Благодарение на системата за променливо газоразпределение и системата за променлив работен обем новият модел от Крю е с 15% по-ефективен спрямо предшественика си. Това означава разход от 16,9 литра за 100 километра пробег и емиции CO2 от 393 г/км.
Новата осемстепенна трансмисия на ZF отговаря за задвижването на задните колела, като тя ще се управлява директно от волана – за първи път модел на Bentley може да се похвали с такова решение. Drive Dynamics Control системата позволява настройките на адаптивното пневматично окачване и управлението да се сменят само със завъртането на един превключвател, разположен до скоростния лост. Предварително зададените режими са три - Bentley, Sport и Comfort, но има и четвърти, който позволява на водача сам да избере най-подходящите настройки за своя стил.
Новата балансираща машина в Крю, през която минава всеки от въртящите се компоненти в двигателя, гарантира равномерната му и тиха работа. След като той бъде сглобен, преминава 80-минутен тест. За да симулират максимално близки до нормалните условия, инженерите от Крю подлагат 6,75-литровия V8 на най-разнообразни натоварвания, включително и работа при максимални обороти и моментално връщане към свободен ход.