Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley няма да създава нови спортни автомобили

23.08.2018 12:07

Според Ейдриън Холмарк тяхното производство в Китай няма никакъв смисъл

Изпълнителният директор на Bentley Ейдриън Холмарк даде голямо интервю за авторитетно британско издание. Като отбягваше отговора за бъдещите модели на марката, 55-годишният топ мениджър заяви: " Няма да говоря за нашите нови модели, но ще ви кажа това, което няма да правим. Това са спортните автомобили. Спортният автомобилен сегмент, подобно на нашия, е нестабилен и е в условие на рецесия. Той може да падне с 50-60%. А напоследък този сектор забрави възраждането. Средната възраст на купувачите нараства всяка година. Това означава, че автомобилите се купуват от същите стари ентусиасти. "

Концептът Bentley EXP 10 Speed 6 от 2015 намекна за появата в гамата на марката спортно купе с хибридна задвижваща система. Но тези планове съществуваха по времето на Волфганг Дюрхаймер.

Според Холмарк производството на спортни автомобили на прицел в Китай няма никакъв смисъл: "В Китай има много 30-40 годишни милионери, но те по правило карат автомобили с висока проходимост или лимузини, така че спортният автомобил сегмент не печели от китайската експанзия. Някои производители се опитват да променят това, но досега неуспешно. "

Междувременно на пазара на премиум автомобили Холмарк вижда сериозен потенциал, тъй като през 2000 г. в света е имало 574 милиардери, а сега броят им достигна 2500. Броят на милионерите в сравнение със същия период е нараснал почти четири пъти, до 18 млн. Въпреки това, в луксозния сегмент се произвеждат малко над 70 000 автомобила годишно на цена от около 170 000 евро.
Шефът на британската марка смята, че Голямата петорка (Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce, Aston Martin, Bentley) трябва да бъдат подготвени за увеличение от около 50% до 2025 г.. Сред приоритетите на своята марка през следващите 5-6 години той вижда старта на хибридите: "Ако бях попитан преди пет години, бих казал, че хората не се нуждаят от хибриди. Но днес всичко е различно. Марката Porsche успя да представи E-Hybrid като най-добрата версия на своя модел. Те разчупиха стереотипа. Трябва и ние да направим това. "

Коментари
comments powered by Disqus