Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley подготвя сериен електромобил

08.10.2019 15:46
Bentley подготвя сериен електромобил

По-рано Ейдриан Холмар заяви, че автомобилът ще се появи не по-рано от 2025 г.

Bentley подготвя сериен електромобил и възнамерява да представи модела в близко бъдеще. Това заяви Крис Крафт, шеф на продажбите и маркетинга на британския автомобилен производител.

„Bentley винаги е бил синоним на мощност и в това отношение електромоторите напълно отговарят на нашите изисквания“, посочи Крис Крафт. „Освен това проучване на сегмента на премиум моделите предполага, че 35% от аудиторията иска да купи електромобил от този клас.“

По-рано шефът на Bentley Ейдриан Холмар заяви, че серийният електромобил на марката ще се появи не по-рано от 2025 г.

Коментари
comments powered by Disqus