Компанията отчита 11 206 нови регистрации, 2% повече спрямо 2019 г. въпреки пандемията
Bentley потвърди, че 2020 г. е най-добрата досега като продажби на нови автомобили, въпреки глобалните последици от пандемията.
Британската луксозна марка твърди, че е доставила 11 206 автомобила на нови собственици по целия свят през миналата година. Това е увеличение с 2% спрямо 2019 г. и най-високия показател в 101-годишната история на компанията.
Новината е особено значима, когато се разглежда степента на прекъсване на производството по време на блокиране. Фабриката на Bentley в Крю беше затворена за седем седмици след първата национална блокировка през март, като производството продължи да работи при 50% от обичайното още девет седмици след това.
Bentley бе принуден да извърши „цялостен“ редизайн на своите съоръжения, за да отговори на търсенето, като същевременно поддържа изискванията за социално дистанциране и безопасност, твърдят от компанията.
Както и предишните години, Америка (както Северна, така и Южна) остава най-големият пазар на компанията. Китай, пазар, който бързо се възстанови след бързи действия за ограничаване на пандемията, отчете ръст от 48% на годишна база, за да се превърне във втория по големина регион на Bentley.
Европа и Великобритания отчетоха спад от 18% и 22% в сравнение с 2019 г., като междувременно в тези региони прекъсването поради на пандемията продължи най-дълго.
След като всъдеходът Bentayga остава най-продаваният модел на компанията, с дял от 37% от продажбите, въпреки забавянията при представянето на модернизирания автомобил, Continental GT и Continental GT Convertible държат 39% от продажбите заедно.
Bentley също така твърди, че наскоро стартиралиятг Flying Spur е получил „феноменален прием“ от клиентите, особено приятелско отношение към седана в Китай.