Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley празнува 60 години от своя V8 двигател

18.11.2019 12:21

Проектиран от инженер Джак Филипс, 6,2-литровият V8 е два пъти по-мощен от 6-цилиндровия

Производителят от Крю празнува тази година 60 години от своя V8 двигател, който се появява за първи път на модела Bentley S2 през 1959 г.

6,75-литровият битурбо агрегат V8 в най-новата си версия е запазил принципите и размерите на 6,2-литровия V8, който е монтиран в Bentley S2 през 1959 г. Последният е интегриран в каталога на марката, замествайки 6-цилиндровия двигател, който до този момент задвижва моделите Bentley Mark VI, Type R и S1.

Проектиран от инженер Джак Филипс, 6,2-литровият V8 мотор е два пъти по-мощен от 6-цилиндровия двигател, като запазва същите размери и по-малко тегло (13 кг). 18 месеца след старта на проучванията си, V8 вече бръмчи и е подложен на тежък тест от 500 часа с пълно натоварване на изпитателния стенд, последван от няколко стотици хиляди километра изминат път.

През 1971 г. работният обем на агрегата Bentley V8 нараства до 6,75 литра и той е монтиран под капака на Mulsanne при лансирането на модела през 1980 г. Тогава се появяват турбо и след това битурбо версиите, което накрая позволява мощността да нарасне до над 500 к.с. 1000 Нм.

От 1959 г. Bentley е произвел 35 898 бройки от своя V8 двигател. 6,75-литровият V8 мотор, поставен под капака на актуалния Bentley Mulsanne Speed (двигателят е изисквал 15 часа работа за неговото разработване), гарантира около 537 к.с. и 1100 Нм, докато малката версия (4,0 литров битурбо ) осигурява 550 к.с. и 770 Нм при моделите Continental GT и Bentayga.

Коментари
comments powered by Disqus