Лимитираната версия на луксозния седан с екологично чисти материали от EXP 100 GT
Bentley ще пусне новия Flying Spur Hybrid, модел с лимитирана серия, която се отличава с редица специални функции, разработени от концептуалния автомобил EXP 100, проектиран да покаже ангажимента на марката към новите устойчиви материали.
Наскоро разкритата версия Grand Tourer с четири врати следва Bentayga Hybrid като втори модел на компанията и е ключова стъпка по пътя на производителя от Крю да стане марка само за електромобили до 2030 г. като част от нейната стратегия Beyond 100 .
Новият Flying Spur Hybrid Odyssean Edition ще бъде лимитиран до около 300 единици и ефективно ще служи като стартовата версия на новия модел. Той ще включва стандартния задвижващ механизъм от новия хибрид, с 2,9-литров бензинов V6 битурбо двигател, работещ в комбинация с електродвигател със 134 к.с., като част от сумарната мощност 536 к.с. и пробег само на ток около 40 км.
Значителните разлики на Odyssean Edition се откриват вътре в автомобила , с широкото използване на нови, устойчиви материали, много от които за първи път бяха забелязани в EXP 100 GT, произведен през 2019 г. за 100 -годишнината на марката. Този концепте предназначен да покаже бъдещето на Bentley като електрическа и устойчива марка, а използването на материали от нея в Odyssean Edition е предназначено да демонстрира първите стъпки за постигане на тази цел. Това е отразено в името, което се отнася до Odyssey и е предназначено да отбележи модела като първа стъпка на дълго пътуване.
Материалите включват тапицерия с туид от британска вълна, която е превърната в прежда по поръчка за Bentley. Това е първото производствено използване на тъканта в автомобил и демонстрира усилията, които компанията полага за по -широко използване на устойчива вълна, включително разработване върху плат, изработен от смес от вълна и рециклиран полиестер.
Таблото е направено с дървен фурнир Koa с отворени пори, който с цел подобряване на устойчивостта е изпълнен само с три слоя лак, използващ 90% по-малко лак от традиционните фурнири с висок гланц. Това също означава, че естествената дървесна повърхност може да се усети. Дървесината на Коа се добива от устойчиво управлявани гори в Хавай, а Bentley казва, че засажда по три дървета за всяко отсечено.
Интериорът ще се предлага със специална нова кожа, наречена Autumn, с избор от пет дизайна. Докато някои автомобилни компании премахват кожата от автомобилите си, Bentley ще продължи да я предлага - и твърди, че използването й в изданието Odyssean е част от усилията на марката да докаже, че може да бъде устойчива и етично произведена.
Bentley се присъединява към Leather Working Group, търговски орган, който определя стандарти за етичното използване на материала. Той доставя кожата си от един доставчик в Италия и използва усъвършенстван софтуер и инструменти за лазерно рязане, за да увеличи максимално използването на всяка кожа, с остатъци, изпратени за използване другаде. Компанията твърди, че дълготрайността на кожата помага да се направи устойчива нейната употреба.
Седалките също така се отличават с нов стил на бродерия, включващ множество цветове, резбовани заедно, за да подчертаят модела на ромбоидни шевове на седалките.
Външността включва детайли, включително 2 -инчови джанти, брони, светлинни рамки и странични хромирани елементи, изпълнени в нов цвят Pale Brodgar, с препоръчителен набор от шест цвята за избор - въпреки че купувачите ще могат да избират от всяка друга боя, която компанията предлага .
Изданието Odyssean също предлага стандартно системи за подпомагане на водача Bentley's Touring Specification, заедно с прибиращия се светещ талисман на капака Flying B, LED светлини и въртящ се конзолен дисплей на Bentley
Цените за Flying Spur Hybrid Odyssean Edition все още не са пуснати, въпреки че се очаква да е малко повече от очакваната цена от 145 000 паунда на базовите версии на обикновения модел.
Плъгин версията на Continental GT е разработена да последва Flying Spur Hybrid на определен етап, за да завърши електрификацията на актуалната гама на марката. Bentley също така работи върху първия си стандартен електромобил, който се очаква около 2025 г.