Bentley ще представя нова модификация на всеки 18 месеца. Първата от тях е Continental Supersports Convertible, която на практика е вариант на Supersports Coupe, която пък от своя страна произхожда от Continental GT.
Маркетинговият отдел на британската компания, която е част от групата VW, е установил, че клиентите на марката използват своя автомобил между 12 и 18 месеца преди да го заменят с нов. Това е една от причините Bentley да заложи на новата стратегия. Има обаче и друга – ако компанията предлага даден модел във версия купе и кабриолет, много от клиентите купуват директно и двата. Може сами да предположите какви са причините за това.
Continental Supersports Convertible е първата стъпка от новата стратегия на британците. Моделът ще се появи на пазара през тази есен (280 400 долара в САЩ), след като бе представен на автомобилния салон в Женева по-рано тази година.
Под капака на Continental Supersports Convertible работи същият W12, който задвижва купе версията. Максималната му мощност достига 630 к.с. при 6000 об./мин, а кривата на въртящия момент маркира своя пик от 800 Нм в диапазона от 2000 до 4500 об./мин. Шестстепенната автоматична трансмисия на ZF, оборудвана с Quickshift системата, намалява с 50% времето за смяна на предавките (93 милисекунди) и позволява при превключването в низходяща посока да се пропуска по една степен.
Новият кабриолет на Bentley, който е оборудван с мек покрив, ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди, от 0 до 160 км/ч – за 9,5 секунди и достига максимална скорост от 325 км/ч. Шестлитровият W12 е предназначен както за работа на бензин, така и на E85 биоетанол.
Подобно на купе версията Continental Supersports Convertible може да се похвали с преработено окачване и кормилна уредба, карбон-керамични спирачки, двойно предаване в съотношение 40/60 в полза на задния мост, препрограмирана ESP система, раздути задни калници, които да поемат по-широката с 50 мм следа и 20-цолови олекотени колела с гуми Pirelli Ultra High Performance (275/35 ZR20). В резултат на направените промени и олекотените спортни седалки кабриолетът е близо със 100 кг по-лек от стандартната версия.
В салона на Continental Supersports Convertible ще откриете серия карбонови апликации и четири напълно функционални места – при версията купе са само две.