Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley вижда флагмански SUV вместо Mulsanne

07.04.2020 16:43
Bentley вижда флагмански SUV вместо Mulsanne

Изпълнителният директор Ейдриън Холмарк открива ниши в SUV пространството

Bentley е готов да смени остаряващия си флагмански седан Mulsanne с нов SUV-модел, каза изпълнителният директор Ейдриън Холмарк.

Новият модел потенциално би могъл да се позиционира в горната част на разширената SUV гама, допълващ Bentayga, който вече решително доминира в продажбите на компанията и представлява 47% от новите регистрации на  Bentley през 2019 г. 

„Нашата амбиция е да запълним ценовото пространство на Mulsanne“, посочи Холмарк. „Това няма да е спортен автомобил , защото няма да създаваме спортни автомобили. Ясната индикация е, че купувачите на луксозни автомобили виждат SUV като далеч по-привлекателни и именно там виждаме потенциала. Определено мога да видя ниши за повече модификациина Bentayga и други възможности в SUV пространството."

Холмарк призна, че спадът на продажбите означава, че няма рационален случай за разработване на нов седан във вените на актуалния Mulsanne. 

„В старите добри времена, преди 20 години, когато Arnage беше на пътя заедно със Silver Seraph, глобалните продажби на автомобилите с четири врати бяха от 1500 до 2000 годишно “, подчерта той. „Сега те са по-малко от 1000, което означава с 50% по-малко.

"Цената за разработването на тези автомобили с технологията и изискванията за емисиите и системите за сигурности означава, че трябва да разработваме нов модел, чиито продажби могат да достигнат 5000 екземпляра", каза той. „Ако виждаме потенциал само за 400 до 600 продадени единици годишно, това прави бизнеса изключително труден.“

Коментари
comments powered by Disqus