Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без 100% електрически Ferrari преди 2025 г.

13.12.2019 15:02
Без 100% електрически Ferrari преди 2025 г.

Значителни проблеми по отношение на автономния пробег и бързината на зареждане

Ferrari SF90, първият сериен хибриден автомобил на производителя от Маранело, представен през май, предположи бърза поява на 100% електрически модел, Луи Камилери, изпълнителен директор на Ferrari, заяви обаче, че такъв модел не е на дневен ред преди 2025 г.

Според Камилери, който наскоро направи изложение по време  прием, организиран в Centro Stile в Маранело, настоящата технология не би позволила на марката да предлага продукт, който би искала.

"Технологията на батерията не е такава, каквато трябва да бъде", посочи той. „Съществуват значителни проблеми по отношение на автономния пробег и бързината на зареждане. Така че без съмнение ще предложим електрически модел, но не и преди 2025 г. Не в краткосрочен план “.

Изявлението може би предизвиква изненада, след като знаем, че много производители вече направиха цялата електрическа стъпка, включително марки, предлагащи суперавтомобили като Pininfarina със своя модел Battista, или Lotus със своята страховита Evija, чиято мощност трябва да се доближи до 2000 к.с. и 1700 Нм.

След като Ferrari все пак планира 60% от продажбите да бъдат хибридни модели годишно до 2022 г., Камилери потвърди, че марката изучава и алтернативи на електричеството, като водород или биоенергия.

Коментари
comments powered by Disqus