Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без DRS в тунела на уличната писта в Монако

18.05.2012 17:05

Използването на DRS системата в тунела ще бъде забранено за втора поредна година в Княжеството.

Нестабилната задна ос, с която пилотите трябва да се справят при активиране на DRS, може да доведе до някои рискови ситуации, а специално в тунела на уличната писта те могат да се окажат фатални. Това е причината за втора поредна година ФИА да принуди състезателите да не използват системата там по време на тренировките и квалификациите, когато по принцип не се налагат ограничения.

Пилотите одобриха решението на Федерацията миналата година и вероятно ще направят същото и през тази, особено след катастрофата на Серхио Перес в квалификациите за Гран при на Монако 2011. Пилотът на Sauber изгуби контрола над своя автомобил при спирането за шикана след тунела и се заби в предпазните заграждения. Ако преди това беше активирал своя DRS, вероятно Перес щеше да се движи поне с 10 км/ч по-бързо, което от своя страна можеше да доведе до по-сериозни последици за неговото здраве.

Промени в зоната за отчитане и задействане на DRS по време на състезанието няма да има, което означава, че системата ще се използва за атака само на стартфиналната права.

Коментари
comments powered by Disqus