Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без такса участие за рали Монте Карло 2011

16.09.2010 14:17

Автомобилният клуб на Монако, който организира рали „Монте Карло“, обяви, че за 79-ото издание на надпреварата (19-21 януари 2011) пилотите няма да заплащат такса участие. Това важи за всички 100 екипажа, които ще се включат в надпреварата, първи кръг от IRC сериите.

Цифрата 100 и фактът, че през 2011 г. екиапжите няма да плащат такса участие, съвсем не са случайни. Причината е, че най-старото автомобилно състезание ще празнува своята стогодишнина.

„С радост можем да потвърдим, че таксите участие ще отпаднат“, коментира Рене Изоар от ACM. „Целта ни е да насърчим колкото се може повече аматьори да се върнат тук и да участват в рали „Монте Карло“. Те са поставили основите, върху които това състезание лежи, те са причината за дългогодишната му история. Скоро ще обявим и другите инициативи, които сме предвидили специално за тях.“

Вече е готов и окончателният маршрут на юбилейното състезание, като той е базиран основно на трасета и локации от миналото с голяма историческа значимост.

„Маршрутът е изграден от исторически пътища“, обяснява Изоар. „Професионалистите, добре осведомените аматьори и феновете често са чували за тези места, а за нас е страхотно, че успяхме да ги обединим в едно-единствено събитие. Гражданските власти и полицията във всички райони – Ардеш, Дром, От-Лоар, Алп де От Прованс, От Алп и, разбира се, Алп Маритим – също ще участват, както и много други наши партньори, без които това състезание няма как да се състои. Искаме да благодарим и на Френската федерация по автомобилни спортове за подкрепата й по спортните въпроси.“

Първият ден от надпреварата – 19 януари, сряда, ще бъде базиран изцяло в Ардеш и включва четири етапа – три отсечки, като една от тях ще се кара два пъти. Вторият ден, в околностите на Дром е най-краткият – само две отсечки, докато третият ще бъде най-голямото изпитание за всички. Пилотите ще потеглят от Валанс и ще карат към Монако по класическия етап „Монтобан сюр Луврез – Ейгалаей“ (29,89 км). След като пристигнат в Монако, автомобилите ще влязат в закрития парк, преди отново да потеглят към прочутия проход „Кол де Турини“ за четирите нощни етапа (две отсечки с по две минавания, между които сервиз в Монако).

И през 2011 г. рали „Монте Карло“ ще бъде част от IRC сериите, а не от Световния рали шампионат.

Коментари
comments powered by Disqus