Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без жокери на Интерлагос

31.10.2008 10:02 1
1
2571835997

Надеждността ще бъде един от ключовите фактори за предстоящата Гран при на Бразилия, където ще се решат двете титли в шампионата на Формула 1. През сезон 2008 отборите имаха право на една принудителна смяна на двигателя, която не се санкционира, но този „джокер“ не важи за последния старт в календара.

В края на миналата година отборите се договориха първата повреда в двигателя за сезона да не се санкционира. Има едно единствено изключение – последния старт за сезона, когато пилотите нямат право да сменят своите агрегати, независимо дали са използвали или не „жокера“ преди. Санкцията е налице – десет места назад на грида.

На теория пилотите, които ще разполагат с нови двигатели за старта на „Интерлагос“, ще имат предимство спрямо останалите, чиито V8 ще участват във втори пореден старт (колкото е и ресурсът на един двигател във Формула 1). Ползата е не само в техническо отношение – по-високата изходна мощност на „свежите“ агрегати, но и психическа – увереността на пилота, че може да натиска повече, без да се притеснява за състоянието на техниката.

И така, кой ще се ползва с предимството на новия двигател? В действителност по-голямата част от пилотите на грида, включително и претендентът за световната титла Фелипе Маса. Фаворитът Люис Хамилтън обаче, заедно с още шестима състезатели, ще разчитат на „старите“ V8 от китайската Гран при.

Пилоти, за чиито двигатели бразилската Гран при е втори старт:

Люис Хамилтън, McLaren
Ник Хайдфелд, BMW Sauber
Дейвид Култард, Red Bull
Марк Уебър, Red Bull
Нико Розберг, Williams
Казуки Накаджима, Williams
Адриан Сутил Force, India

Коментари

габровец
В такъв случай всичко е ясно.Маса първи,Кими втори,трети...кой го е грижа кой ще бъде трети-може би SATA,тъй като на Хамилтън ще му ГРЪМНЕ двигателят.Тогава селяните ще празнуват,а гражданчето SATA ще реве...Отава още малко време!Чакам коментар с подходящ за случая шрифт.И да го дава по-спокойно.

comments powered by Disqus