Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BFGoodrich: Сбогом!

26.11.2007 11:11

Приключението за BFGoodrich в Световния рали шампионат, което започна през 2006 година в Монте Карло, ще приключи в края на този уикенд с рали „Великобритания“. Американската компания, която е част от концерна Michelin, ще спечели четвъртата си титла и вероятно 32-ата си победа сред горите на Уелс, където финишира сезон 2007.

На 27 февруари ФИА официално обяви, че Pirelli ще бъде единственият доставчик на гуми в Световния рали шампионат през 2008, 2009 и 2010 година. Конкурентната компания Michelin, която посредством дъщерната си марка BFGoodrich присъства в надпреварата, обжалва решението на ръководния орган, но неуспешно. Това означава, че идният сезон ще стартира без участието на американската фирма. Въпреки това BFGoodrich остава твърдо в света на моторните спортове благодарение на набиращите все по-голяма популярност IRC серии и на националните шампионати.

Преди старта на сезон 2006 BFGoodrich бе известна в спортните среди благодарение на участието си в рали-крос състезанията и продуктите, които предлага за пазара 4x4. В началото на миналата година американската компания стартира кампанията си в Световния рали шампионат като официален партньор на Kronos-Citroën и BP-Ford. Много от частните отбори също избраха марката BFGoodrich пред конкурентните продукти.

Още в първия си сезон дъщерната компания на Michelin спечели всички 16 старта и двете титли, побеждавайки основния си конкурент, който от три десетилетия участва активно в рали спорта. Посредством успехите в Световния рали шампионат BFGoodrich отвоюва стабилни позиции на европейския пазар за автомобилни гуми. През следващата година Pireli напусна WRC-надпреварата, но въпреки това американската компания продължи да работи активно върху своите продукти. Новата g-Force Gravel 10 дебютира в Гърция, а усилията, насочени към осигуряването на максимално качествени състезателни гуми, не спряха.

„Изключително съм горд от представянето на BFGoodrich“, коментира Фредерик Анри-Биабо, ръководител в спортния отдел на Michelin. „Напускаме Световния рали шампионат с високо вдигнати глави. Това може и да е краят на едно приключение, но е начало на друго. През 2008 година BFGoodrich ще се фокусира главно върху IRC сериите, както и върху някои от националните шампионати. IRC се разраства с много бързи темпове. Битката там е страхотна, а конкуренцията – възможна. Националните шампионати са началото. Ще направим всичко възможно да затвърдим марката BFGoodrich и на национално ниво.“

От техническа гледна точка рали „Великобритания“ ще маркира финала на една изключително значима ера, която търпи развитие от близо 30 години - „мус“ системата, както и революционните FT гуми за асфалт и BTO за макадам. Промените в техническия правилник на ФИА са причина за въвеждането на базисни продукти през сезон 2008 и забраната на помощните системи в областта. От тази гледна точка IRC сериите и националните шампионати са по привлекателни за компанията и нейната развойна дейност.

За старта във Великобритания BFGoodrich ще предложи на своите клиенти:

  • g-Force Gravel '8-' - най-меката каучукова смес за дъжд или за ниски температури
  • g-Force Gravel '8' - мека каучукова смес за дъжд или температури между 10 и 15 градуса
  • g-Force Gravel '9-' - средно мека каучукова смес (обикновено се използва за първите преминавания)
  • g-Force Gravel '9' - средна каучукова смес за температури между 15 и 25 градуса

Всички гуми на BFGoodrich са оборудвани с run-flat системата; могат да бъдат допълнително нарязвани; максималният брой гуми, които могат да използват пилотите с най-висок приоритет са 60, като 38 от тях трябва да бъдат от един тип.

по материали на BFGoodrich

Коментари
comments powered by Disqus