Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Биното: Губим много във всеки завой

14.05.2019 12:08
Биното: Губим много във всеки завой

Тим шефът на Ferrari призна, че базовата концепция на SF90 може да е погрешна

След тестовете от предсезонната подготовка всички специалисти бяха категорични, че идеята на Ferrari да се концентрира върху подобряването на ефективността на своя автомобил е печеливша. Предното крило, което извежда въздушната струя над и встрани от колелата, както и максимално стегната задна част на автомобила обаче така и не дадоха резултат в реални условия.

След първите пет старта за сезона италианците изостават на 96 точки от лидера Mercedes, който спечели рекордните пет двойни победи. Същевременно Себастиан Фетел и Шарл Льоклер са едва четвърти и пети при пилотите, като двамата изостават съответно с 48 и 55 точки от Люис Хамилтън.

На „Каталуня” Ferrari загуби битката не само с Mercedes, но и с Red Bull, което провокира Матиа Биното да признае, че Скудерията е изправена пред съществени проблеми.

„Губим много и то във всеки завой, не само в последния сектор. Бавни сме във всеки завой”, коментира тим шефът на Ferrari. „Имаме много недозавиване. Дали е само заради липсата на притискане или и заради нещо друго? Именно това трябва да анализираме и да разберем.”

„Всички (прибързани) изводи биха били погрешни. Необходими са ни няколко дена, за да направим адекватен анализ и да установим дали става въпрос за проблем с баланса, с притискането или дори с цялостната концепция. Не знам! Не мисля, че сме готови с отговора на този въпрос и не искам да продължавам по темата.”

Ако екипът на Биното не отключи потенциала на SF90 в рамките на следващите няколко състезания, сезонът на Ferrari ще е приключил още преди да бъде преполовен. При подобна ситуация вероятно Скудерията ще се насочи директно към подготовката на автомобила за 2020 година.

Коментари
comments powered by Disqus