Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Биното призна, че Ferrari изостава

15.09.2022 18:26
Биното призна, че Ferrari изостава

Red Bull работи по-добре с гумите, категоричен е босът на Скудерията

Ferrari започна сезон 2022 с отчетливо предимство и всички прогнози сочеха, че италианците ще спечелят първата си титла от 2008 г. насам. Реалността обаче удари жестоко Матиа Биното и компания. Развитието на F1-75 зацикли, докато Red Bull вдигна летвата и уверено върви към първото място и в двата шампионата благодарение на единайсетте победи на Макс Верстапен.

Проблемите в Скудерията видимо са свързани с развитието на автомобила. По време на свободните тренировки в Италия Карлос Сайнц дори тества стария под, за да може екипът да установи дали не е тръгнал в грешна посока при оптимизацията на F1-75. Същевременно за Сингапур Скудерията подготвя още един ъпдейт – на пода и крилата. Матиа Биното обаче смята, че е от първостепенна важност Ferrari да установи защо изостава толкова спрямо Red Bull в работата с гумите.

„Мисля, че не трябва да гледаме единствено последните две състезания, а трите, защото бих включил и Унгария“, обяснява тим шефът на Скудерията.

„В тези състезания Red Bull се представяше много по-добре от нас. Не в квалификацията. Там все още темпото ни е добро, така че като чиста скорост продължаваме да сме силни.“

„Състезателното ни темпо обаче страда заради деградацията на гумите. По този показател Red Bull има предимство. Така успяват да постигнат по-добър баланс, докато ние не можем.“

„Причината? Мисля, че трябва задължително да я открием. Трябва да се справим с това. Ако не за този сезон, то категорично за следващия.“

Вече никой във Ferrari не говори за спечелване на титлата. Въпреки това Скудерията планира два ъпдейта за F1-75. Първият ще е готов за старта в Сингапур, а вторият - вероятно за Гран при на Мексико. Надпреварата на „Ерманос Родригес“е двайсети старт за сезона, което означава, че Ferrari ще има на разположение само три надпревари, за да оцени финалните промени по F1-75, които ще са отправна точка за развитието на автомобила за догодина.

Коментари
comments powered by Disqus