Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Black Friday 2015 в eMAG отчете продажби за над 23 млн. лв.

03.12.2015 09:42
Black Friday 2015 в eMAG отчете продажби за над 23 млн. лв.

Това е със 78% повече в сравнение с резултатите от миналата година

Резултатите на eMAG.bg за Black Friday 2015 са най-добрите в историята на компанията на българския пазар относно продадени продукти и приход, генериран за един ден. През тази година шопинг събитието Black Friday генерира оборот от над 23 млн. лева и повече от 175 000 поръчани продукта. Тазгодишното издание поднесе и изненада за родния пазар, давайки възможност на потребителите да запазят автомобили на специални цени. По време на Black Friday 9 коли бяха резервирани, а нетърпеливите купувачи на три от тях посетиха в същия ден шоурумовете на автодилърите, за да видят лично запазените автомобили. Най-скъпият автомобил, резервиран през eMAG, беше SSang Yong Korando на специалната цена от 38 900 лв. Toyota също се представи добре с три резервирани модела – Corolla, Yaris и Auris. Другите марки със  запазени от потребителите автомобили бяха Peugeot, Fiat, Chevrolet.

“Black Friday е най-важното събитие за нас през годината. Приготвяме се за него няколко месеца, за да предложим атрактивни оферти на българските потребилите. За тазгодишното издание, освен  преговорите с доставчиците, инвестирахме в IT инфраструктура, за да се справим с огромния трафик, както  и работихме усърдно с нашите партньори от Marketplace платформата на eMAG, за да предложим голямо разнообразие от продукти на атрактивни цени”, заяви Огнян Лахчев, Marketplace мениджър на eMAG.bg.

През тази година най-продаваните продуктови категории за eMAG.bg в България бяха:

-    22 300 поръчани малки електроуреди
-    9 800 поръчани телевизора
-    9 400 поръчани мобилни телефона
-    9 500 поръчани играчки
-    5 000 поръчани таблета
-    4 500 поръчани парфюма

Marketplace, платформата, предлагаща възможност на други търговци да предлагат продуктите си на eMAG.bg, отбелязва също впечатляващ ръст тази година. 150-те партньори в платформата регистрираха продажби на стойност 3,1 млн. лв. и 31 600 продадени продукта. Оборотът на Marketplace търговците се е повишил 3.5 пъти, докато броят на продажбите надвишава със 120% резултатите от миналата година. 

Коментари
comments powered by Disqus