Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 1 Series M Coupe: Ето го батко!

13.12.2010 11:57 7
7
2571885275

След серия от тийзъри, шпионски фотографии и видеоклипове BMW най-накрая публикува официалните технически характеристики на 1-Series M Coupe. Както се и очакваше, спортното купе ще получи трилитровия шестцилиндров мотор с 340 к.с.

Целта на баварците при развойната дейност на 1-Series M Coupe е да се доближат максимално близко към идеите, заложени при първия M3, тъй като настоящата версия на модела е прекалено далеч от родоначалника. „Духът на M в най-концентрираната му форма“ трябва да изпълни със съдържание новия модел на BMW, като по отношение на екствериора той се изразява в модифицираните брони, агресивният аеродинамичен пакет, раздутите калници, биксеноновите светлини и 19-цоловите колела. Цветовата гама включва само три опции – бялото Alpine White, черният металик Black Sapphire и представената на фотографиите Valencia Orange Metallic.

В салона на 1-Series M Coupe ще откриете спортни седалки и волан, тапицерия от естествена кожа и алкантара с оранжеви тегели, както и нов дизайн на контролните уреди. Сред списъка с опциите пък попадат двузоналният климатик, системата за улесняване на достъпа до задния ред седалки, озвучаването на Harman Kardon, навигацията с 8,8-инчов дисплей и BMW ConnectedDrive пакетът за достъп до интернет.

 

 

А какво се случва под предния капак? Там трилитровият шестцилиндров мотор, заимстван от Z4 sDrive35iS, генерира стандартно 250 кВт (340 к.с.) и 450 Нм (при 1500 об/мин). За кратко въртящият момент може да достигне до 500 Нм (450 Нм при Z4 sDrive35iS), когато педалът на газта е натиснат до упор, което гарантира феноменалната динамика на тежащия 1495 кг автомобил. Изражението й в цифри е ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди, от 0 до 200 км/ч за 17,3 секунди и максимална скорост от 250 км/ч, която естествено е ограничена по електронен път. И въпреки тези данни разходът остава под 10 литра за 100 км пробег, а именно 9,6 л и 224 г/км емисии CO2.

Корекциите по шасито на стандартната първа серия включват новото алуминиево окачването отпред и многзвенно отзад, M диференциалът за задвижващата задна ос и 360-милиметровите дискове (350 мм за задната ос). Всичко това е комбинирано със серията електронни помощници – ABS, DSC и ASC (електронните системи за стабилност на BMW), DBC (за разпределение на спирачното усилие) и CBC (за контрол на спирачната система при завиване).

1-Series M Coupe ще дебютира в началото на следващата година на северноамериканското изложение. Първите доставки ще започнат през май, като цената му в Германия е фиксирана на 50 500 евро с ДДС.

Коментари

Борислав Георгиев
edit: Исках да напиша от 0 до 200 за 15 сек.

Борислав Георгиев
Нещо ми се струва, че теглото му е множко. 1-ва серия и то ///М - 1495кг. Това, че ускорява 0-100 км./ч. за 4,9 сек. е чудесно, а от 100 до 200 км./ч. за 17.3 сек. ... дали точно масата има роля за това или двигателя е "сдухан"? Возил съм се в Е30 325i 200 к.с. (с малки жокерчета) и последното правеше 100-200 за около 15 сек. Поздрави, Боби

Dimitar Nechev
моля :)

admin
Авторът наистина беше написал V6 в подзаглавието, въпреки че достатъчно добре знае, че става дума за редови мотор. Благодарим за забележката :-)

Борислав
Моторът е шестцилиндров редови.

mpower
И къде видя автора да е написал V6 ?!?

Dimitar Nechev
бмв не произвежда в6 мотори,това към автора на статията!

comments powered by Disqus