Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 3 Coupe и Convertible: Бодра смяна

18.01.2010 10:26

BMW представи фейслифт версията на третата серия във вариантите купе и кабриолет. Продажбите стартират през пролетта.

Оптичните промени по двата модела включват преработени челни светлини („ангелските очи“ са със светодиоди), брони, нов преден капак с по-широки „бъбреци“ за радиаторната решетка и стопове с два реда светодиоди. В салона съществени разлики спрямо предната версия няма. Акцентът отново е поставен върху удоволствието от пътуването, за което свидетелстват коженият многофункционален волан, подлакътникът и въздуховодите на климатичната система за задния ред седалки, както и стандартната кожена тапицерия. Стандартен е и Dark Burl Walnut (тъмен орех) фурнира за централната конзола и таблото.

Както можем да предположим, редовият трилитров шестцилиндров мотор с два турбокомпресора (N54) е заменен с новата туинскрол единица (N55). Максималната мощност на N55 е 306 к. с. при 5800 об./мин, а въртящ момент – 400 Нм в диапазона 1200 – 5000 Нм, като по тези показатели N55 има твърде сходни характеристики с N54. Заместването на двата турбокомпресора с един туинскрол и VALVETRONIC системата от втората генерация обаче обещават по-бърза реакция и по-висока ефективност. В допълнение максималният въртящ момент е на разположение на водача 100 об./мин по-рано отколкото при Н54.

Фейслифт версията на 335i Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди, когато е оборудвана с механична скоростна кутия и за 5,7 при автоматична. При 335i xDrive Coupe съответните резултати са 5,2 и 5,3 секунди. Максималната скорост за съжаление е лимитирана на 130 мили в час (209 км/ч), но при спортния пакет ограничението е фиксирано на 150 мили в час (241 км/ч).

BMW ще продължи да оборудва своите модели и с атмосферния трилитров редови мотор (N52) с 230 к. с. и 271 Нм. От компанията не публикуват официалните динамични характеристики на тази версия, като по всяка вероятност те няма да се различават от тези на E92 и E93 преди фейслифта.

Опционалната шестстепенна автоматична Steptronic трансмисия ще бъде комбинирана с планки за смяна на предавките директно от волана без значение от избора на мотор. Продажбите на новия модел ще стартират тази пролет.

Коментари
comments powered by Disqus