На притежателите на кабриолети с марка BMW вече им е още по-лесно да се предпазват от неблагоприятни метеорологични условия, благодарение на новия метален сгъващ се покрив на актуалната открита версия на „тройката”. Какво още може да предложи доста наддалият на тегло модел, показва теста на модификацията 335i с 306 к. с.
Тестовият автомобил показа собствено тегло 1847 килограма – това са 236 килограма, отколкото при версията купе със същия двигател, и 157 килограма повече, в сравнение с топмодела на предходното издание на кабриолета. Разбира се, тази особеност е е отразила на доста други показатели, например водимостта в завой е доста далеч от почти феноменалната лекота и прецизност, която демонстрират по-леките варианти на новата „тройка”.
И все пак удоволствието от шофирането си го биваЗа сметка на това, тестовият 335i има и още какво да предложи, например наистина фамозен турбодвигател. Няма спор, че 306-те конски сили се представят още по-впечатляващо при купето и лимузината, но дори и при наличието на такава тежка каросерия, изобилието от мощ изглежда феноменално за този клас.
Чудовищният запас от спокойна и авторитетна мощ, която катапултира кабриото напред при всякакви условия, приляга прекрасно на цялостния характер на автомобила, и липсата на настървението при ускорение, познато от купето на същия модел, не може да се нарече недостатък. Да не говорим, че тромпетния „глас” на редовия шестцилиндров двигател е истинска наслада най-вече тогава, когато имате привилегията да го слушате на под открито небе. Шестстепенната трансмисия също се представя много добре и съумява да подбере винаги най-подходящата предавка, реагирайки бързо и същевременно меко и плавно. При наличие на желание, водачът може да сменя предавките и ръчно с помощта на планки от волана.
Ценовият шок също е на лицеЦената на „тройката” Cabrio започва от над 80 000 лева за базовия модел 320iи. А началната цена на 335i чувствително надхвърля границата от 100 000 лева. Няма как да не споменем, че неща като климатроник, CD-навигация, кожени тапицерии, аеродинамичен дефлектор, парктроник, „завиващи” светлини и т.н. се предлагат само срещу доплащане и така цената на автомобила се покачва с още минимум 20 процента
Заслужава ли си обаче крупната инвестиция? Да. Все пак срещу парите си човек получава пълноценна комбинация от купе и кабриолет с прекрасна комбинация от динамика и комфорт и над 300 конски сили под предния капак. Така че от BMW едва ли имат основания да се тревожат за пазарния успех на новото си творение...
Текст: Волфганг Кьониг
Снимки: Ахим Хартман
Оценка

BMW 335i Cabrio
Благодарение на рафинираната конструкция на металния си покрив, автомобилът съчетава в едно качествата на кабриолет и купе. Модерното решение обаче е довело до значително увеличаване на теглото на каросерията. Иначе 335i Cabrio блести с отличните качества на задвижването и ходовата част. Все пак цената е с една идея по-висока от необходимото
Технически данни
BMW 335i Cabrio | |
---|---|
Работен обем | --- |
Мощност | 225 кВт (306 к. с.) |
Максимален въртящ момент |
--- |
Ускорение 0 – 100 км/ч |
6,0 сек |
Спирачен път при 100 км/ч |
37 м |
Максимална скорост | 250 км/ч |
Среден разход на гориво в теста |
13,1 л/100 км |
Базова цена | --- |
Aнонимен
БМВ - класика в кенефите
Румен
И все пак да не забравяме че би-турбото на BMW е един от най-добрите спортни двигатели за 2007 и през 2008.
ivan
abe cenitelti kvo govoris predi dve godini bratovchet mi kupi ot germania kideto bese po rabota bmw m3 1995 godina i sled 200000 kilometra vleze v osnoven remont vse pak ako shte kupish takava kola tryabva da si bogat no ako sim bogat shte si kupya mercedes cl
Ценител
Ясно-с това наднормено тегло да се кара бързо по правите и да се дава път на завоите на по-бързите :)