Дизайнерите от BMW изумиха света за пореден път с купе/хечбек варианта на петата си серия, наречен Gran Turismo.
BMW разкри първи снимки на готовото вече за серийно производство купе Gran Turismo, базирано на петата серия. Всъщност новият модел въплащава в себе си по малко от почти всички възможни видове дизайн – комби, купе, хечбек, фастбек, MPV и SUV. Но баварците определят творението си като SAV или Sports Activity Coupe, каквото е и не по-малко странното Х6.Новост е достъпът до багажното отделение. Има възможност да се отвори както цялата задна врата, така и само половината от нея.
В интериора всичко е по-конвенционално, но в същото време и доста спортно. Практичността е на високо ниво, което също е доста объркващо за автомобил в по-високия клас, където се набляга повече на комфорта.
Първоначално Gran Turismo ще се предлага с 3 двигателя. Най-малкият ще е 3,0-литров турбодизел с който BMW се цели в клиентите, желаещи по-ниски такси и разходи. Максималната му мощност е 245 к. с., а въртящият момент - 540 Нм. Средният разход на гориво ще е 6,5 литра на 100 км, а отделяните вредни емисии са 173 г/км.
По-забавно е при бензиновите варианти 535i и 550i. Първият е редови шестцилиндров с работен обем от 3,0 литра и две турбини, генериращ максимална мощност от 306 к. с. и 400 Нм въртящ момент. Топмоделът 550i ще е с 4,4-литров V8 битурбо двигател, който продуцира 407 к. с. и 600 Нм.
BMW потвърди, че скоростната кутия ще е изцяло новата 8-степенна автоматична, която присъства и при 760i.
Окачването на GT е направено почти изцяло от алуминий и включва уникалния заден мост на BMW Integral-V. Системата Dynamic Drive Control е стандартна и задно с Adaptive Drive работят за максимално сигурното и комфортно реагиране на въздушните амортисьори.
Гамата от екстри, която ще се предлага в Gran Turismo, е изключително широка. В стандартния пакет влизат iDrive, 10,2-инчов цветен дисплей, BMW ConnectDrive, система за предупреждение при напускане на лентата за движание или някакъв вид препятствия по нея. Като допълнение ще се монтират и камери за трите точки за задно виждане.
десо
БМВ пускат като мерцедес преди години нишови модели коите май няма да се продават добре.Не ми харесва дано да има М.(аз съм тишо и енцо ферраи и въобще вси4ки коментари са от мен.):D
Грюбер (не Адолф, а танкиста)
Това БМВ определено е интерсно. Относно дизайна задницата ми се струва доста масивна и леко ме дразни, но на живо може и да изглежда по-хармонично. Иначе май взеха да прекаляват със създаването на толкова моделни семейства. Както бяха казали някъде, че този модел е бил ниша в нишата :)
tisho
Ей,ше ме направите герой мене,само за мен пишете тук хехехехе
tisho
Хахах,Грубер ти си фантазьор мойто момче,влезал си в некав филм и ти се привиждат вятърни мелници.Наподобяваш ми манните на Сашо Диков.Незнам дали усещаш,но правя заговор за атентат срещу президента на САЩ... хехехехе Айде земай лупата и разседавайте къде кой букви се повтарят и съвпадат хехехе....смешковци хехехе
Адолф Грубер
Верно е че сте един и същ човек всички коментари са през 3 минути, не е добре човека, раздвоил се е нещо. Обърнете внимание и "двамата" допускат едни и същи правописни грешки, бърка ''а'' със ''ъ'' и ''с'' със ''з''. Бегай от тука бе смешник научи се да пишеш първо, изложи се много. По горе двата коментара го доказват :) :) :)
tisho
кои сте вие да ми давате оценки кои съм? много ясно не сме един и същ човек аз чакам Вини да коментира защо го кефи тъзи кола.
енцо феррари
коментира снимката не нас. разбиръсе че сме различни хора. вие сте комплексарите в случая. ясно че ми зажиздате за феррарито но tisho какво ви е направил.
nikoi - Tisho ti nqkoi li si?
Hahaha Tisho parkirai encoto na vhoda vsi4ki vuv foruma da ti zavidim. A zabelqzahme, 4e enco ferrari i ti pishete po ednakvo vreme. Nadqvam se da nqma6 razdvoqvane na li4nostta, a samo da sa ot kompleksarski meraci za dokazvane.
tisho
Хора,стегнете се малко,тук пишем май за това не много красиво на снимка според мен БМВ а не за мен.Още се надявам Вини да земе да напише на коя кола се кефи,дано го направи...
tisho
Ванка,това което ценя в теб е,че пишеш без правописни грешки,за останалото-кои си ти,че да ми даваш на мен акъл какво да правя?Когато станеш някой,може да ми казваш да гледам себе си и други такива простотии.Айде със здраве и все така да си с правописа ;)
ванката
Като не ти е любим Тишо не влизай тук. Радвам се, че смяташ твойте коментари са много надарени с УМ. Малко само критика не е излишна. Вземи погледни себе си преди да напишеш следващия си коментар. Ако не си някой пубер страдаш от много тежката комлексарщина, да си седиш на сигурно в къщи и да обиждаш от безопастно разстояние другите.
zdfh
karu4kata na selo izglejda po krasiva ot tui ne6to
tisho
моля не много надарените от към УМ да не пишат коментари във форума на ams,моя не много любим сайт за коли :)
tisho
не се крии зад това име,няма да те изям,вече вечерях.С криещи се хора не общувам.Чакам Вини да ми отговори ;)
манята на тишо
Да Влезе във форума на ams и да обижда всички други. Незнам защо тишо говори за комплексарщина, а вместо това не се погледне в огледалото. Тише виж си повечето коментари, не забелязваш ли че обичаш да влизаш в глупави конфликти с цел да обидиш противоположната страна. Ако не си го усетил, това се казва тежка комплексарщина.
tisho
Вини,каква кола караш ти или харесваш? Питам за да разбера ти от кой комплексари си.
Вини
Самата идея за тази кола звучи налудничаво, но до колкото успявам да преценя от снимките, резултатът изглежда повече от задоволителен. Не съм привърженик на BMW, защото тяхната аудитория обикновено са комплексирани кретени (с извинение към редакторите за израза), но това бих го карал с удоволствие. Този модел според мен ще измие срама от лицето на дизайнерския отдел на марката след онази откровена издънка, наречена X6. Като цяло подкрепям мнението на фон Смолхаузен :D за качеството и динамиката на BMW моделите.
Адолф Грубер
Дизайна ще предизвика доста дискусий както се случва напоследък, особенно задницата, иначе практично решение със задната врата мисля че в новата Шкода ''Суперб''има подобно решение. За задвижването, новите технологий, динамиката и качествето няма спор че са на топ ниво при БМВ няма компромис с тях.