Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 5: Смяна на караула

10.10.2011 14:06

BMW представи официално новите двигатели, които ще намерят място под капака на петата серия.

За моделната 2012 г. BMW 5 ще се сдобие с два четирицилиндрови двулитрови бензинови двигателя, които генерират съответно 184 к.с. и 270 Нм за 520i и 245 к.с. и 350 Нм за 528i. Специално при втория за ускорението от място до 100 км/ч са нужни само 6,2 секунди, а максималната скорост достига 250 км/ч, при положение че средният разход варира между 6,8 и 7,1 литра в зависимост от типа гуми.

Отличните динамични показатели, комбинирани с повече от впечатляваща динамика, са резултат от използването на новите двуструйни турбокомпресори на баварците, VALVETRONIC системата, двойния Vanos и естествено, директното впръскване. Двата бензинови мотора обаче отстъпват сериозно по отношение на икономията в сравнение с двулитровия дизел на 520d EfficientDynamics.

Икономичният седан разполага със 184 к.с., благодарение на които ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,2 секунди преди да достигне максималната скорост от 231 км/ч. Промяна в самия двигател няма, но 520d EfficientDynamic е оборудван с нови аеродинамични колела, активна радиаторна решетка, старт/стоп, маховик, който да ограничава вибрациите при каране на по-висока предавка и ниски обороти, система за рекупериране на спирачната енергия и по-дълго предавателно число на главното предаване. В резултат средният разход е сведен до 4,5 литра, а емисиите CO2 са само 119 г/км.

Новият двулитров дизелов мотор на 525d вече ще генерира с 10 кВт повече спрямо своя предшественик, което означава, че максималната му мощност ще достигне 218 к.с. Шестцилиндровият редови трилитров аналог на BMW 530d получава аналогичния бонус и вече разполага с 258 к.с. Touring версията на петата серия пък ще се сдобие с V8 мотора на BMW 550i.

Баварците ще разширят и xDrive линията си за моделната 2012 г. От тази есен клиентите ще могат да поръчат оборудваните с двойно предаване 528i xDrive, 535i xDrive, 550i xDrive, 525d xDrive, 530d xDrive и 535d xDrive.

Коментари
comments powered by Disqus