Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 6 Convertible: Зимна премиера с летен привкус

18.11.2010 14:16

BMW трябваше да изненада своите почитатели в Калифорния с новата шеста серия във версията купе, но автомобилът така и не стигна до салона в Лос Анджелис. Въпреки това баварците публикуваха официалните му технически характеристики и фотографии.

От представените снимки спокойно можем да направим заключението, че при подготовката на новия модел инженерите от Мюнхен са се придържали плътно към идеите, представени за пръв път при Concept 6-Series Coupe. За това свидетелстват издълженият преден капак с ясно изразени две V-образни линии, острият „нос“, LED дневните светлини, заоблените фарове и агресивният сплитер. Във външния вид на шестата серия впечатление правят още 19-цоловите колела и мекият покрив, който се разгъва за 24 секунди и се прибира за 19 при скорост не по-висока от 25 мили в час (40 км/ч).

В салона ще откриете огромна прилика с настоящата шеста серия, но и използването на по-качествени материали като например стандартната кожена тапицерия Dakota и опционалния вариант с напа, която стандартно се предлага с технологията SunReflective. 10,2-инчовият дисплей на iDrive системата също е бонус към оборудването на новия модел.

От BMW обещават обширно пространство над главите на водача и тримата му спътници, въпреки че кабриолетът е висок едва 1365 мм (с 9 по-малко от предходната версия). Що се отнася до дължината обаче, новият модел има предимство от цели 70 мм и вече достига 4894 мм, което от своя страна прави възможно багажното отделение да нарасне до 350 литра (300 литра при предходния модел).

Първоначално шестата версия кабриолет ще се предлага само с два двигателя. Базов е трилитровият редови мотор, който в случая генерира 320 к.с. и 450 Нм, напълно достатъчни за ускорение от 0 до 100 в рамките на 5,7 секунди и максимална скорост от 250 км/ч. Ако това ви се струва пределно недостатъчно, от BMW са се подготвили с добре познатия 4,4-литров V8 с принудително пълнене. Под капака на шестата серия той разполага с 407 к.с. и 600 Нм, които ускоряват новия кабриолет от 0 до 100 км/ч при налични 5 секунди и постигат максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена). Шестстепенната механична трансмисия ще бъде стандартна, но като опция ще се предлага и осемстепенният автоматик на баварците.

За стабилността на новата шеста серия се грижат на първо място алуминиевите двойни напречни носачи отпред и многозвенното окачване отзад, а впоследствие стандартната Dynamic Damper Control система и опционалната Active Roll Stabilization. Новият кабриолет е оборудван и със завиващи задни колела, които гарантират “отлична стабилност при високи скорости и маневреност при паркиране и в градски условия”.

Продажбите на шестата серия във версията кабриолет започват още през пролетта. Ценовата листа ще бъде обявена по-късно.

Коментари
comments powered by Disqus