Това е първият модел на баварците с комбинирано задвижване, който ще встъпи в серийно производство (2009). Неговата хибридна система е идентична с тази на представения миналата седмица Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID.
Седма серия Active-Hybrid разполага с 4,4-литров туинтурбо V8, генериращ 407 к. с. и 600 Нм максимален въртящ момент, и интегриран в 8-степенната автоматична трансмисия електромотор, чиито показатели са съответно 20 "коня" и 210 Нм. Автомобилът оползотворява спирачната енергия, "складирайки" я в литиево-йонни батерии, поместени в багажника. Към техническите особености на високоефективната модификация можем да причислим и системата старт-стоп.По данни на производителя иновативната комбинация от ДВГ и електромотор е отговорна за спад в разхода на гориво с 15% в сравнение със стандартния 750i. Настоящата хибридна система е съвместна разработка на Mercedes, BMW и General Motors.