Доставени са 163 288 превозни средства в световен мащаб, увеличение от 6,8%
Като продължение на шест поредни рекордни години, продажбите за началото на годината в BMW Group постига най-доброто по рода си представяне като показват увеличени доставки във всички региони по света. Със своите три премиум марки - BMW, MINI и Rolls-Royce, BMW Group доставя общо 163 288 превозни средства в световен мащаб, което представлява увеличение от 6,8% в сравнение с януари миналата година.
"Започнахме добре годината, надграждайки успеха от 2016 г.", каза д-р Иън Робъртсън, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW. "Уверени сме, че с новите модели, които ще пуснем на пазара тази година, особено новото поколение BMW Серия 5, което е на път да пристигне в автосалоните, ще осигурим допълнителен тласък през годината. Продължаваме да се фокусираме върху рентабилността и устойчивите нива на растеж, разпределени в целия свят ", добави той.
Продажбите на BMW автомобили са нараснали със 7,2% в сравнение с януари миналата година; общо 143 553 екземпляра са доставени до клиенти от цял свят. Увеличени продажби са постигнати при всички моделни семейства. Например, доставките на BMW X1 бележат растеж до 40.2% (20 059 екземпляра); продажбите на BMW Серия 3 са нараснали до 6.3% (28 684 екземпляра) и флагманът на марката BMW Серия 7 постига 29,8% скок в продажбите с 4403 екземпляра, доставени на клиенти от цял свят. Допълнителен тласък в продажбите на марката BMW ще дойде с пускането на пазара на изцяло новото BMW Серия 5, чиято доставка ще започне от средата на февруари.
Междувременно продажбите на електрифицирани превозни средства продължават да отразяват увеличеното търсене от страна на клиентите на алтернативни задвижващи средства: доставките са увеличени до 115.8% спрямо същия месец на миналата година с 5232 превозни средства BMW i и BMW iPerformance, предадени на клиенти през януари. Продажбите на електрифицирани модели в BMW Group се очаква да се повишат още повече през 2017 г. с въвеждането на BMW 530e iPerformance през март и MINI Cooper S E Countryman ALL4 Plug-In хибрид през юни.
MINI също постига увеличение на продажбите през януари: с общо 19 563 екземпляра доставени на клиенти от цял свят, продажбите са се повишили с 3.7% в сравнение със същия месец на миналата година. MINI Cabrio (1517 екземпляра / + 690.1%) и MINI Clubman (3693 екземпляра / + 60.5%) са основните двигатели за растеж на марката. С въвеждането на пазара на MINI Countryman от февруари се очаква продажбите на MINI да продължат последователно растежа през 2017 г.
Преглед на продажбите на BMW Group през януари 2017 г.
През януари 2017 В сравнение с 2016 г.
BMW Group Automotive 163 288 +6.8%
BMW 143 553 +7.2%
MINI 19 563 +3.7%
BMW Motorrad 7503 +0.2%