Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Group със 171 000 доставки през февруари

15.03.2019 09:47
BMW Group със 171 000 доставки през февруари

Новото BMW Серия 3 вече получава положителни медийни оценки и пристига точно сега

След ръст на продажбите през януари и с обновяването на поколенията на най-продавания в момента седан BMW Серия 3, при доставките на BMW Group през февруари се наблюдава леко понижение  - общо 171 501 (-4,1%) автомобили с марки BMW, MINI и Rolls-Royce са предадени на клиенти в целия свят. Годишните доставки възлизат на 341 977 (-1.9%).

"Със сегашната смяна на модела на BMW Серия 3 Седан, очаквахме годината да започне по-бавно," коментира Питър Нота, член на управителния съвет на BMW AG, отговарящ за продажбите и марката BMW. "Но новото BMW Серия 3, вече получава изключително положителни медийни оценки и пристига в автосалоните точно сега, като генерира голям брой поръчки. Серия 3, заедно с вълнуващите нови модели, които показахме в Женева през изминалата седмица, включително четири нови plug-in хибрида, ще са в основата на по-голям ръст в течение на годината. Оставаме уверени, че ще постигнем леко увеличение на продажбите през 2019 г.“

По време на автомобилното изложение в Женева BMW демонстрира новите си хибридни автомобили с премиери за електрифицираните варианти на BMW Серия 3, BMW Серия 7, BMW X3 и BMW X5. BMW Серия 5 и Серия 2 Active Tourer също ще получат новата четвърта генерация хибридна технология през годината. BMW Group е водещият световен доставчик на plug-in хибридни автомобили и заедно с напълно електрическото BMW i3, компанията вече предлага електрифицирани автомобили във всеки сегмент. След повече от пет години на пазара, BMW i3 остава много популярно сред клиентите, като продажбите през първите два месеца на годината са нараснали с 19,8% спрямо същия период на миналата година. До края на следващата година BMW Group ще представи десет нови или модернизирани електрифицирани модела. До 2025 г. компанията планира да има най-малко 25 електрифицирани модела на пазара, 12 от които ще бъдат напълно електрически.

През първите два месеца на годината на клиенти са доставени общо 297 640 (-2,0%) автомобила с марка BMW. В резултат на смяната на поколенията продажбите на BMW Серия 3 Седан, които представляват 13% от общите продажби на BMW през 2018 г., са се понижили с 13,4% (37 232) през първите два месеца на тази година. Новият модел ще достигне пълна разполагаемост през второто тримесечие.

Продажбите на марката MINI са малко по-ниски през февруари, отколкото през същия месец на миналата година, като през месеца са доставени 23 068 (-1.1%). От началото на годината към днешна дата, 43 644 (-1,4%) автомобили MINI са доставени на клиенти по целия свят. Наскоро медиите получиха първа възможност да се тестват новото напълно електрическо MINI, а реакциите към дългоочаквания модел са много положителни. Електрическото MINI и предстоящото въвеждане на пазара на обновеното MINI Clubman по-късно тази година, правят 60-та годишнина на марката, която се отбелязва през 2019 г., особено вълнуваща.

BMW Motorrad продължава да генерира ръст от 5,6% (19 675) през първите два месеца на годината.

Коментари
comments powered by Disqus