Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Group със силен старт на годината

10.02.2010 15:00

И трите марки на компанията постигат значителен ръст през януари 2010 г.

BMW Group започва годината със забележителен ръст в продажбите в размер от 16.6%. Общо 82 120 автомобила с марка BMW, MINI и Rolls-Royce са предадени на клиенти през първия месец на 2010 г. (70 419 автомобила за 2009 г.).

“Започваме годината със задоволителен ръст в продажбите, запазвайки положителната тенденция от последните няколко месеца”, коментира Иън Робертсън, член на борда на директорите на BMW AG, отговарящ за маркетинга и продажбите.

“Нашата цел за 2010 г. е амбициозна. Стремим към постигането на едноцифрен ръст за цялата година и реализацията на поне 1.3 млн. автомобила, като за постигането на тези резултати разчитаме на големия брой атрактивни и нови модели, които предлагаме на нашите потребители като например новата пета серия и MINI Countryman.”

Ръст в продажбите постигат и трите марки на BMW Group: BMW – 15.9%, MINI - 20.4% и Rolls Royce- 135.1%. Положителни са тенденциите на пазарите във всички региони: в Европа 2.4%, в Русия 20.5%, в Америка 11.6%, в Близкият изток и Южна Америка съответно 10.4 и 98.3% и в САЩ 7.7%. В Китай, където групата бележи 122.4% ръст, BMW преминава за първи път границата от 10 000 продажби за 1 месец с 11 369 реализирани автомобила или ръст от 118.6%.

Коментари
comments powered by Disqus