И трите марки на компанията постигат значителен ръст през януари 2010 г.
BMW Group започва годината със забележителен ръст в продажбите в размер от 16.6%. Общо 82 120 автомобила с марка BMW, MINI и Rolls-Royce са предадени на клиенти през първия месец на 2010 г. (70 419 автомобила за 2009 г.).
“Започваме годината със задоволителен ръст в продажбите, запазвайки положителната тенденция от последните няколко месеца”, коментира Иън Робертсън, член на борда на директорите на BMW AG, отговарящ за маркетинга и продажбите.
“Нашата цел за 2010 г. е амбициозна. Стремим към постигането на едноцифрен ръст за цялата година и реализацията на поне 1.3 млн. автомобила, като за постигането на тези резултати разчитаме на големия брой атрактивни и нови модели, които предлагаме на нашите потребители като например новата пета серия и MINI Countryman.”
Ръст в продажбите постигат и трите марки на BMW Group: BMW – 15.9%, MINI - 20.4% и Rolls Royce- 135.1%. Положителни са тенденциите на пазарите във всички региони: в Европа 2.4%, в Русия 20.5%, в Америка 11.6%, в Близкият изток и Южна Америка съответно 10.4 и 98.3% и в САЩ 7.7%. В Китай, където групата бележи 122.4% ръст, BMW преминава за първи път границата от 10 000 продажби за 1 месец с 11 369 реализирани автомобила или ръст от 118.6%.