Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW i8 на IAA

04.09.2013 17:43

BMW i8 ще дебютира на IAA. Няколко дни преди премиерата в мрежата се появиха първите снимки на хибридния спортен автомобил.

Изложението IAA вече е съвсем близо и BMW i8 се приближава все повече и повече към серийната си форма. В допълнение към снимките на прототипа, които вече говорят твърде много за новата марка на BMW, всъщност има едно закачливо видео и два други изгледа, които показват i8 в пълния му блясък. Външността на втомобила с "крилатите" врати е значително смекчена в сравнение със студията, задницата изглежда по-малко "насечена". Интериорът на новото BMW i8 предлага тесни спортни седалки и волан с три лъча и светеща емблема. Погледа на водача е привлечен от два кръгли цифрови дисплея. В средата на извитото табло на видно място се откроява екрана на навигационно-развлекателната система.

В предната си част BMW i8 е с подчертано аеродинамично оформление. Стандартните фарове са оборудвани с LED дневни светлини, но очевидно без "ангелски очи". Най-голямата промяна между BMW i8 от 2011 г. и i8 на 2013 г. може да се види в профила.

BMW i8 губи стъклените си врати


Стъклените врати са заменени с конвенционалните врати. Вратите се отварят напред и нагоре в стил класическа гилотина – студията предоставяше по-лесен достъп през двукрили врати, захванати за предните колони. Позицията на страничните огледала също е променена. Сега огледалата са поставени на вратата и не далеч от края на предните колони.

В задната част промените на BMW i8 не правят толкова силно впечатление. Огромният дифузьор е вече минало. Разбира се елементите на каросерията заедно със задното стъкло осигуряват добра задна панорама и напомнят на IAA студията от 2009 година. В серийната версия тези свободно стоящи елементи има вероятност да се слеят с каросерията. Междувременно задните светлини вече са достигнали серийната си форма.

С BMW i8 баварският автомобилен гигант ще представи на пазара през 2013 г. втория модел на подмарката i след BMW i3.

BMW i8 - суперспортен хибрид 

Но за разлика от BMW i3 суперспортният автомобил, който беше представен на изложението IAA през 2009 като BMW Vision Efficient Dynamics, не е изцяло електрически. В спортния Plug-in-хибрид наред с двата електрически мотора с 130 к.с. тупти сърцето на бензинов мотор с три цилиндъра, 1,5 литра обем и 223 к.с.

Студията от IAA идва също така и с модификацията от трицилиндров турбодизелов двигател с обща мощност от 356 к.с. и максимален въртящ момент от 800 Нм. По данни на BMW стрелката ще забие на 100 само за 4,8 секунди. Средният разход на гориво от 3,76 литра и общият пробег на спортното чудо е вече 700 км. Доколко той ще може да се внедри в ежедневието все още е под въпрос. Също така остава под въпрос дали концептуалният автомобил е 1:1 приложим на практика. Но леко замаскираният прототип говори недвусмислено за впечатляващ външен вид.

Възможна цена за i8: 200 000 евро

Подобно на i3, така и при BMW i8 са използвани леки конструкции от въглеродни влакна, които ще олекотят каросерията, но ще я запазят стабилна. Вътре BMW i8 е оборудвано с интуитивен дисплей и интелигентни помощни системи. И не на последно място, вероятната цена от 200 000 евро трябва да бъде оправдана.

Коментари
comments powered by Disqus