Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW iX ще се различава по мощност и батерия

14.09.2020 09:55
BMW iX ще се различава по мощност и батерия

Премиерата на баварския кросоувър ще бъде през 2021 г., най-вероятно през лятото

Електрическият кросоувър, който в предишни публикации бе наричан BMW iNext, най-вероятно ще получи обозначението iX или iX с номер при появата на пазара (като опция - iX5, по примера на по-малкия BMW iX3). За това пише BMW Blog,, който събра всички неофициални данни за предстоящия SUV. По-специално, той ще има не една версия по отношение на автономния пробег, а две или три. Вътрешните източници обещават повече от 400 км без дозареждане за по-малката ерсия и 600-620 км за по-голямата според стандарта WLTP. Малко по-рано се появиха данни, че моделът също ще бъде "разделен" на три модификации по отношение на мощността на двигателя: 308, 522 и 610 к.с..

Има малко информация за иновативните детайли на i-next (или iХ). Вече говорихме  извития дисплей и многоъгълния волан. Автомобилът е снабден и с елементи от разработката BMW Natural Interaction - някои функции ще бъдат управляване от необичайни „умни“ повърхности. Концептът Vision iNext включва сензорно дърво и плат. Част от това може да се окаже в серийното производство.

Ето една странична прогноза за появата на кросоувъра. Съдейки по проблясващите ноздри на i-next на уебсайта на BMW, на тази снимка дизайнерът е прекалил с размера. С-колоната трябва да бъде оформена като концепта Vision iNext. Истинският кросоувър все още се движи маскиран на тестове.

И накрая, слуховете предсказват автомобила с Intelligent Glass Control на Continental. В него не само панорамният покрив, но и страничните прозорци и задното стъкло може да бъдат електрохромнни (с контролирана прозрачност). В същото време електрониката може да засенчва прозорците поотделно (да речем, само от едната страна или само отзад), в зависимост от позицията на слънцето в небето или просто по искане на пътниците. Включително  частично на едно стъкло. 

Премиерата на кросоувъра ще бъде през 2021 г., най-вероятно през лятото. Той ще бъде произвеждан в завода на BMW в Динголфинг. Тогава ще разберем колко точни са били неофициалните прогнози.

Коментари
comments powered by Disqus