Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M2 CSL: Върховният компактен спортист

19.09.2022 13:48

От BMW разработват върхова версия на предстоящия М2, която ще разполага с повече мощност и по-ниско тегло.

На 12 октомври 2022 г. BMW ще представи новото M2. Спортното купе (G87) идва с трилитровия редови шестцилиндров двигател от M3/M4 и осигурява около 450 к.с., което ще запази дистанцията спрямо по-големите братя с 480 или 510 к.с. Но тази разлика може би ще се запълни от M2 CSL през 2023 г.

Оптимизиране на масите

Според запознати, този модел вече се тества в BMW и ще разполага с около 470 к.с. Тъй като M2 порасна значително на размер и тегло спрямо предходното поколение, фокусът на M2 CSL е не само върху производителността, но и върху теглото. Съответно, малката пистова ракета трябва да бъде пусната с редуцирано оборудване, олекотени материали по каросерията и интериора и по-леки спортни джанти. Предната част е аеродинамично оптимизирана за пистова употреба и разполага със сплитер и по-агресивен вид. Отзад е монтиран голям спойлер. Вътре има предпазна клетка, спортни седалки и спортен волан.

Който се движи бързо, трябва и да спира бързо

Стандартно идва M-sport спирачна система, а карбонови спирачки се предлагат като опция. Все още не е ясно дали M2 CSL, подобно на M4 CSL, изпраща мощността си към задните колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия и дали моделът ще се предлага на пазара в лимитиран тираж.

Коментари
comments powered by Disqus