Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 CRT: 67 е щастливо число

24.06.2011 15:37 1
1
2571889505

Заводският тим на BMW е фаворит за победата в тазгодишното издание на „24-те часа на Нюрбургринг“, а новият BMW M3 CRT, който бе представен преди старта на надпреварата, е фаворит в редакцията на ams със своите 450 к.с. и панели от подсилена с карбонови нишки пластмаса.

Поредната специална серия на BMW M3 има за цел да демонстрира напредъка на баварците в областта на CFRP технологията, която играе съществена роля в новата им еко линия i. От композитния материал са изработени предния капак и новите спортни седалки, с които BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology) е оборудван. Останалите промени засягат новата шумоизлоация, двете индивидуални задни седалки и спортната изпускателна система с титаниеви накрайници.

В резултат на направените модификации седанът е „отслабнал“ с 45 кг, а ако в уравнението включим и разликите в оборудването на стандартния модел и специалната серия, резултатът ще бъде 70 килограма минус за BMW M3 CRT.

Диетата се е отразила главно върху предната част на автомобила, което дава своя положителен ефект върху баланса, тъй като 48,4% от теглото вече се падат на задната ос. За по-добрата динамика на M3 CRT обаче най-голяма заслуга има 4,4-литровият V8, който е дериват на стандартния четирилитров аналог и е заимстван директно от M3 GTS. Максималната му мощност достига 450 к.с. при 8300 об./мин, а въртящият момент от 440 Нм е наличен при 3750 об./мин.

Какъв е изводът? Спринтът от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 4,4 секунди благодарение на седемстепенната M DCT Drivelogic трансмисия с два съединителя, което е с пет десети по-добър резултат от този на стандартната версия. За отличния резултат в класическото упражнение съдейства лаунч контрол системата, а за максималната скорост от 290 км/ч – препрограмирания електронен ограничител.

Промените по BMW M3 CRT не засягат единствено каросерийните панели, салона и двигателя. Окачването, например, използва нова задна подрама и регулируеми койловъри. Спирачната система пък може да се похвали с шестбутални апарати и 380-милиметрови дискове (378 мм за предната ос), които срамежливо надничат зад 19-цоловите колела (245/35 R 19 и 265/35 R 19).

От BMW M3 CRT ще бъдат произведени само 67 бройки.

Коментари

trex
Фаворит ама не му стигнаха силиците за победа.

comments powered by Disqus