Инженерите от Аахен са разработили и цялостен аеродинамичен пакет за двата модела
Тунерите на AC Schnitzer са подложили на лечебни процедури за увеличаване мощността на BMW M3 и M4, след което мюнхенчаните стъпват с 510 к.с.
Максималният въртящ момент също паралелно се увеличава от 550 на 645 Нм. Промяната е осезаема дори и при ауспуха на M3 и M4. Нови шумозаглушители, включително управление на клапаните, с или без звукова тръба (версия експорт) и включително по два Sport-накрайника на всяка страна (могат да бъдат и в черно), по-мощен звук, едновременно с това подобрен дебит на отработените газове.
Освен това има цялостно пружинно окачване (понижаване с около 25 до 30 мм отпред и 10 до 15 мм отзад) и RS винтово окачване с регулируема степен на натиск и теглене, също по-ниско от 30 до 40 мм отпред и 30 мм отзад. Работата на новото окачване осигурява добри реакции при промяна на натоварването и леко поднасяне в граничната зона и по информация на AC Schnitzer също и с доста по-високи скорости в завой.
BMW M3 и M4 с повече аеродинамика
Инженерите от Аахен са разработили и цялостен аеродинамичен пакет за М3 и М4, който включва изключително леки карбонови елементи на фронталния спойлер (400 грама), които действат както поотделно, така и като многостепенната промяна на каросерията. През втория етап на разработката към предния карбонов спойлер са добавени елементи на новия фронтален AC Schnitzer Rennsport. Окончателната версия на новата фронтална аеродинамика на М3 и М4 се постига с предните карбонови елементи, които са монтирани на предната броня в комплект от по 2 броя от ляво и от дясно (общо 4 в комплекта). Всички компоненти се предлагат поотделно или в пакет.
В задната част има карбонов дифузьор, покривен и заден спойлер, както и карбоново задно крило, което се предлага в две височини. Корпусите на огледалата и задната броня също са карбонови. Вътре има алуминиеви педали и опора за краката, нов ключодържател, нова топка на скоростния лост с дигитален дисплей на трансмисията (също в алуминий), алуминиев обков за iDrive Controller, както и велурени постелки.
Джанти в двойни спици
С новите джанти AC1 в BiColor или антрацит, AC Schnitzer интерпретира класическите двойни спици. А крайният резултат е хибридна спортна визия. Спиците образуват върховете на триъгълници на ръба на джантата, които се разширяват към центъра на джантата, където се оформят пет трапеца. Те отвеждат погледа директно към единствения класически елемент на AC1 джантите, а именно 5-ъгълните капачки с лого AC Schnitzer.
Колелата AC1на BMW M3 и M4 са с 20- цолови олекотени ковани джанти. Въпреки че кованите олекотени джанти AC1 са с един инч по-големи от стандартните и са по-леки. M3 и M4 са много по-стабилни на пътя с новите гуми, с които AC Schnitzer оборудва топ моделите. На предната ос, кованите джанти са обути в гуми с размер265/30 R 20, а отзад - 285/30 R 20.