Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 и M4 с двойно предаване на пазара през юли

20.04.2021 13:21
BMW M3 и M4 с двойно предаване на пазара през юли

Ускоряването от 80 до 120 км/ч на четвърта предавка при седана и купето отнема 2,6 сек

BMW M3 и M4 G-серията дебютираха миналата есен и тогава беше обявено, че те ще получат задвижване на четирите колела за първи път в историята си. Но едва сега немците са подготвили автомобили за серийно производство и са разсекретили всички показатели. Задвижването на четирите колела M xDrive с многопластов съединител в задвижването на предните колела се предлага по избор само за по-мощните версии на M3 Competition и M4 Competition, които са оборудвани с редови шестцилиндров битурботурбо агрегат с 510 к.с.и 650 Нм и безспорна осемстепенна автоматична скоростна кутия.

За двигателя 3,0 системата за смазване е модифицирана, за да се справи по-добре по време на увеличено ускоряване и претоварване в завои. Ускоряването от 80 до 120 км/ч на четвърта предавка при седана и купето отнема 2,6 сек, при пета - 3,4.

За версиите със задвижване на четирите колела предното окачване и кормилното управление са преконфигурирани. Стандартните джанти с различни размери са обути с гуми с размери 275/35 R19 отпред и 285/30 R20 отзад.

Кожената тапицерия с велурени инкрустации, цифрово табло с инструменти и усъвършенствана развлекателна система са стандартно оборудване. Седалките CFRP са част от опционалния пакет M Track, който също включва тапицерия от въглеродни влакна, head-up дисплей, леки джанти, карбонови керамични спирачки и спокоен ограничител на скоростта.

Разходът на гориво в градски режим според остарелия цикъл NEDC и за двата модела е деклариран на ниво от 14,1 литра на 100 км. Средната стойност се изчислява според сегашния WLTP алгоритъм и е 10,1 литра. Спирачките на седана и купето са шестбутални неподвижни апарати отпред и еднобутални плаващи апарати отзад.

Задвижването на четирите колела прави спортните седани и купета не само за всички времена, но и забележимо по-бързи. С приставката xDrive дойдоха допълнителни 50 кг (собствено тегло на М3 - 1780, М4 - 1775 кг), но времето за ускоряване до 100 км/ч е намалено с цели четири десети от секундата - до 3,5 с за двата модела. 

Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч, но с опцията M Driver's Package показателят се повишава до 290 км/ч. За сравнение, комбито Audi RS 4 Avant с мощност 450 к.с. не отстъпва много в максимална скорост (до 280 км/ч), но в динамиката на ускорявануто  има почти бездна между него и М на всички колела. .

Световните продажби на M3 и M4 с xDrive започват през юли. След това моделите ще се появят на пазарите в Еропа, но има нюанси. Например купето ще бъде както със задно предаване, така и със задвижване на всички колела, докато седаните ще бъдат със задвижване на всички колела. 

Стандартно BMW M3 и M4 xDrive са оборудвани с активен заден M-диференциал, а водачът може да избере един от трите режима на работа на задвижването на всички колела. Дори стандартният 4WD запазва акцента със задвижване на задните колела, а 4WD Sport настройката осигурява още по-голяма тяга назад. Променливостта ще бъде добавена с опцията M Traction Control, с която можете да изберете едно от десетте нива на намеса на съединителя. Третата настройка е пълноправен режим на дрифт на 2WD, в който, заедно със системата за стабилизация, електронно управляваният съединител също е програмиран да бъде деактивиран. За ентусиастите на дрифта се предлага опцията M Drift Analyzer, която им помага да подобрят уменията си.

Коментари
comments powered by Disqus