3,0-литровият битурбо редови шестцилиндъров генерира цели 600 к.с.
Тунерът G-Power имплантира 150 к.с. повече в баварския BMW M4 Competition, след което спортното купе от Мюнхен развива над 320 км/ч.
Благодарение на настройката на електрониката и хардуера на двигателя 3,0-литровият битурбо редови шестцилиндъров на М4 генерира цели 600 к.с. Решаващ е делът на инсталираната титаниева система за отработени газове с четири 90-милиметрови карбонови накрайници на изпускателната система, без катализатори. Има и Bi-Tronik 2 V3. Освен това G-Power е предприел допълнителен ъпгрейд на двата турбокомпресора.
BMW M4 получава нови турбинни колела
Наред с другите неща, монтирани са ефективни аеродинамично оптимизирани турбинни колела, както и CNC машинно фрезовани кутии за изгорелите газове и компресора. Вследствие на това паралелно с мощността се увеличава и въртящият момент от 550 Нм на 740 Нм. Модифицираният M4 вдига 100 км само за 3,7 секунди.
На разположение е незначителен тунунг
Баварските специалисти предлагат два по-малки етапа на модифициране. В етап 1, се променя програмата за управление на двигателя на Bi-Tronik 2 V1 или външният модул на мощността Bi-Tronik 5 V1 увеличава мощността до 520 к.с. и въртящия момент до 700 Нм. В средния етап M4 Competition е вече с 560 к.с. и максималният въртящ момент е нараснал със 170 Нм до 720. В този случай G-Power предлага опция с промяна на управлението на Bi-Tronik 2 V2 или модула Bi-Tronik 5 V2, както и тръби на изпускателната система без катализатори.
Винтовото окачване осигурява по-добро държане на пътя
Освен това G-Power предлага фирмено винтово окачване M4-RS. И за добър финал тунерът ревизира визията на купето. Тук на ход са кованите джанти Hurricane RR. Джантите с черни двойни спици са с размери 9,0x21 цола,както и 10,5x21 цола обути в гуми 255/30R21 и 295/25R21.
G-Power предлага отстъпка на своите клиенти до Бъдни вечер. Bi-Tronik 2 за BMW M3/M4 в изданието „X-Mas“ се предлага за 2125 евро, вместо 2499 евро.