Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M440i xDrive Coupé: Първи впечатления

03.06.2020 13:54

Новата Серия 4, първи физически контакт – какво друго освен големите „бъбреци”?

BMW желае да позиционира новата „четворка” купе като самостоен спортен автомобил. Нека видим за какво става дума. Разгледахме по-отблизо новата бърза машина.

За да приключим още в началото с централната тема в споровете около новия модел: Естествено, бъбреците с размер XXL доминират във физиономията на новата Серия 4 купе. Преди този стилов елемент беше по-малък, но пък в още по-ранни модели е бил и по-голям. По-важното е, че характерната предна част наистина подхожда добре на новото купе. При отваряне на предния капак веднага забелязваме разпънките, които укрепват фронталната част на каросерията срещу деформиране. Под един черен пластмасов капак можем да открием и боядисаните в черно задни разпънки, които заедно с предните, ограждат мотора като скеле и така гарантират по-голяма устойчивост на усукване. 

Нашият оглед продължава с извитата странична линия – Серия 4 купе е с почти шест сантиметра по-ниска от „тройката” седан, а центърът на тежестта тук е с два сантиметра по-надолу. Задните светлини са с характерна форма, над тях е „устната” на спойлера. Той подобрява аеродинамичното притискане с 1,5 процента – но се предлага срещу доплащане. 

Усещането в дълбоките спортни седалки

Влизаме в купето. Серийните кожени спортни седалки са удобни и предлагат превъзходна странична опора – и се усещат като изключително добри за елемент от серийното оборудване. Водачът веднага регистрира по-ниската в сравнение със Серия 3 позиция на седене; една от причините е, че централната конзола е останала на предишната височина и затова централната опора за лакти е по-висока. Важно наблюдение: Независимо от откровено спортния характер ниското положение на седене осигурява достатъчно пространство над главите на хора, високи над 1,90 м. 

Задните места също са били обект на топли грижи от страна на интериорните архитекти. Седалките са удобни и дори предлагат известна странична опора. Тук отзад мястото пред краката е прилично, тясно става единствено при главите на пътници, по-високи от 1,80 м – все пак много добри стойности за задната част на купе. 

Заключение

С „четворката” купе хората от BMW действително са успели да създадат един самостоен автомобил със спортен характер. Дори ако оставим настрана съвършената техника, пътниците от първия ред ще се радват на превъзходна спортна мебелировка, която е част от серийното оборудване.

Текст: Грегор Хебермел
Снимки: BMW

Коментари
comments powered by Disqus