Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M5: Спорт за бизнесмени

17.06.2011 10:09 1
1
2571889357

BMW представи официално спортния седан M5. Максималната мощност на 4,4-литровия V8 е 560 к.с.

На практика серийната версия на M5 е идентична с концептуалния модел, който баварците показаха в Шанхай през април. Предната броня има уголемен централен въздуховод, който да съдейства за охлаждането на интеркулера, и нови дефлектори, отворите на предните калници са хромирани, праговете са раздути, а в задната част са се появили дифузорът с четирите кръгли накрайника на изпускателната система и новият спойлер на капака на багажника. Колелата при M5 Concept са 20-цолови, но при продуктовия вариант диаметърът им е намален до 19.

Отличителните белези на салона са спортните седалки, тапицерията от естествена кожа, контролните уреди, алуминиевите панели, електронно регулируемият волан, четиризоналният климатик, 10,2-инчовият дисплей на iDrive системата и спортният волан, който посредством новия M Drive бутон позволява изборът на два предварително зададени от водача режима. Настройките, които той може да прави, са свързани с чувствителността на педалa на газта, работата на кормилната уредба, активното окачване, системата за електронна стабилност, реакциите на седемстепенната трансмисия с два съединителя и информацията, която се изобразява на хедъп дисплея.

За задвижването на M5 отговаря 4,4-литровият V8 от X6 M, но оборудван с нова изпускателна система, в резултат на което максималната мощност достига 560 к.с., а въртящият момент маркира своя пик 680 Нм. Тези характеристики са напълно достатъчни, за да ускорят спортния седан от място до 100 км/ч за 4,4 секунди, от 0 до 200 км/ч за 13 и да гарантират максимална скорост от 305 км/ч, при положение че е оборудван с M Driver Package (стандартно електронният ограничител е фиксиран на 250 км/ч). Горепосочените показатели са още по-впечатляващи на фона на средния разход – 9,9 литра за 100 км пробег (232 г/км CO2), за което съдействат туинскрол принудителното пълнене, VALVETRONIC системата за променлив ход на клапаните, последната генерация на системата за директно впръскване, старт/стопът и системата за рекупериране на спирачната енергия.

Отличното поведение на шасито пък е поверено на електронно контролираните амортисьори с три режима на работа (Comfort, Sport и Sport Plus), активния M диференциал, който позволява блокировка от 0 до 100%, лаунч контрола и новата спирачна система, която за съжаление не използва композитни дискове.

На този етап няма официална информация за цената.

Коментари

Анонимен
Най-доброто, невероятен автомобил!

comments powered by Disqus