BMW ще използва автомобилния салон в Пекин, който отваря врати за публика на 27 април, за да представи плановете си за новата гама електрически автомобили в Китай. Megacity ще се появи на пазара през 2013 г.
Китай вече участва в програмата на BMW Group, фокусирана върху ежедневната употреба на автомобили, задвижвани изцяло от електричество, с 50 бройки Mini Cooper E. През 2011 г. клиентите на компанията ще имат възможност да изпробват и друг електроавтомобил на баварците, но базиран върху BMW ActiveE Concept.
Всички тези тестове са част от програмата за повсеместно внедряване на електромобили, която стартира през 2013 г. с бъдещия сериен Megacity. Целта на екипа, отговорен за развитието на модела, е той да бъде по-лек от настоящите представители в аналогичния клас въпреки сериозната маса на батериите.
За да постигнат това, баварците ще използват карбонова пластмаса за шасито и панелите, която може да се похвали с впечатляващо съотношение тегло/здравина. По предварителен план автономният пробег на Megacity трябва да надхвърля 160 километра, с колкото в момента може да се похвали ActiveE Concept, но дали това ще бъде реализирано, ще разберем едва през 2013 г.
Megacity ще се произвежда в завода на баварците в Лайпциг. Създаденото през 2008 година съвместно ot Samsung SDI и Bosch предприятие SB LiMotive ще доставя литиево-йонните акумулаторни елементи за електромобила.
Представената галерия е на BMW Concept 5 Series ActiveHybrid.
анонимен
Водородът е много енергоемък и не може да бъде алтернативно решение. За да се извлече водород от вода трябва да се исползва 4-5 пъти повече енергия отколкото самия водород притежава. Друг недостатък е съхранението на водорода. Ако не се подържа дадената ниска температура става неизползваем
анонимен
Абе какво стана с водородните проекти на БМВ, това за мен е истинското алтернативно решение запазва се принципа на ДВГ а и наистина няма вредни емисии тук само се прехвърля топката.