Около 1500 автомобила (BMW Серии 3, 4, 5, 6, 7 и 8 ) напускат монтажните линии всеки ден
Прецизната организация и планиране позволиха на баварския производител и неговия екип от Динголфинг, ръководен от Кристоф Шрьодер, да стартират успешно на 1 юли производството на пет нови модела в немското предприятие.
Не по-малко от пет нови модела влязоха в производство на 1 юли в Динголфинг, а именно различните варианти на BMW Серия 5 (седан, Серия 5 Touring и BMW M5), BMW Серия 6 Gran Turismo и новото купе BMW Серия 4. Моделите са задвижвани от четирицилиндрови и шестцилиндрови двигатели с 48V технология за лека хибридизация.
Моделите Coupé, произвеждани в Динголфинг от 1976 г., и първото BMW Серия 6 Coupé с това имео, имат дълга традиция в баварския завод, от които BMW Серия 4 Coupé ще се опита да бъде достоен наследник. Моделът, който ще оглави гамата ще бъде BMW M440i xDrive Coupé, задвижване от шестцилиндров редови агрегат с мощност 374 к.с., който ускорява автомобила от 0 до 100 км/ч за 4,5 сек. Два четирицилиндрови бензинови и два дизелови мотора също ще се предлагат при пускането на модела през октомври, като началната цена е определена на 45 800 евро.
От старта си на производството в завода в Динголфинг през 1972 г., BMW Серия 5 е много успешно и от последното поколение на модела са сглобени 630 000 единици. Новото M5, разработено от BMW M GmbH, ще бъде най-спортният избор в гамата на Серия 5, докато версията Touring ще получи плъгин хибридна технология за първи път.
Около 1500 автомобила (BMW Серии 3, 4, 5, 6, 7 и 8 ) напускат монтажните линии на Динголфинг всеки ден, а миналата година там са произведени не по-малко от 285 000 автомобила BMW. Той остава най-важният производствен център на баварския производител, който днес има 30 други завода по целия свят.