Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW отчете 13.8% ръст

13.04.2010 13:13

Баварците с рекордни продажби в Бразилия и Китай през първото тримесечие.

Почти с 14 на сто са нараснали продажбите на BMW Group през първото тримесечие на 2010, оповести официално компанията, с което за пореден път потвърди мнението, че поне в премиум сегмента най-лошото от кризата вече е отминало. През периода януари-март най-големият световен производител на луксозни автомобили е пласирал общо 315 614 бройки от вксичките си марки, с 13.8% повече от същия период на 2009.

Марката BMW отчита ръст от 12.7 на сто, MINI – 9.1 на сто, а продажбите на Rolls-Royce почти са се удвоили (+78.6%), за което допринася и пазарният дебют на по-достъпния модел Ghost.

"Целта на компанията за тази година е стабилен едноцифрен ръст и реализиране на поне 1.3 млн. продажби", коментира членът на борда на директорите на BMW Group Иън Робъртсън. Резултатите за първото тримесечие все още не отчитат очакваните силни продажби на представеното в края на този период ново поколение на Серия 5.

Баварците регистрират рекорден ръст на четирите най-бързо развиващи се пазара в света – 131 на сто в Бразилия, 106 на сто в Китай, 32 на сто в Индия и 11.6 на сто в Русия. BMW Group е и единственият германски производител, който постига ръст в собствената си страна. Със 7.4% са се увеличи продажбите и в САЩ, втория най-важен пазар за компанията.

В България обаче сделките на BMW все още отчитат спад, и то значителен – 34.9% спрямо също слабото първо тримесечие на 2009. Този резултат обаче е под средния за пазара, благодарение на което BMW продължава да увеличава пазарния си дял.

Коментари
comments powered by Disqus