Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW планира да разработи електрически седан i5

11.08.2015 10:02
BMW планира да разработи електрически седан i5

Производство на автомобила може да започне през 2019 г.

Компанията BMW Group планира да разработи нов електрически модел, който ще бъде позициониран между хечбека i3  и спортния автомобил i8. Това заяви генералният директор на групата Харалд Крюгер за Automotive News.

Топ мениджърът не навлиза в подробности, но междувременно според изданието моделната гама на компанията може да бъде обогатена с електрически седан i5. Автомобилът ще бъде значително по-просторен от BMW Серия 3 и ще получи два мотора с мощност 225 к.с и 135 к.с. съответно. Масата на модела ще бъде 1564 кг. Производство на BMW i5 може да започне през 2019 г.

Освен това не е изключена появата на хибридна версия на седана. Основният конкурент на автомобила ще бъде електромобилът Tesla Model S. Хибридната задвижваща система на модела ще се състои от бензинов агрегат и два електромотора. Благодарение на това собственикът може да използва задвижване на всички колела. Само с едно зареждане може да измине около 128 км.

BMW планира да разработи и кросоувър, който ще се задвижва само на ток. В момента ръководството на компанията активно обсъжда въпроса, както и вземане на окончателно решение. Ако проектът получи "зелена светлина", новият всъдеход на световните пазари ще бъде основен конкурент на Tesla Model X.

Плановете предвиждат моделът да бъде произвеждан в завода в Спартанбърг (САЩ). В момента компанията там сглобява моделите X3, X4, X5 и X6. Най-вероятно автомобилът ще стартира не по-рано от 2018.

По-рано беше съобщено, че BMW планира масирана електрификация на всичките си модели. Автомобилите ще имат хибридни или изцяло електрически версии. Целта на компанията е средните емисии на CO2 да достигнат 95 г/км до 2020 г.

Специално за това BMW Group в сътрудничество с Daimler започна разработването на безжични зарядни устройства за електрически и хибридни автомобили. Скоростта на зареждането на акумулаторите с новата технология няма да отстъпва на кабелните аналози, но ще ги превъзхожда по отношение на удобството при ползване.

Както вече бе съобщено от немската компания, в момента вече е създаден работещ прототип на новата система. Устройството има ефективност до 90% и може напълно да зареди батерията на BMW i8 по безжичен способ за по-малко от два часа. Инженерите планират да увеличат капацитета на зарядната станция до 7 кВт, което значително ще ускори процеса на зареждане на плъгин хибридните и електрическите автомобили.

Коментари
comments powered by Disqus