Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW показа прототипа за Льо Ман

06.06.2022 10:58
BMW показа прототипа за Льо Ман

Баварците ще участват в IMSA догодина със заводски отбор

BMW се връща в състезанията по издръжливост през следващия сезон с M Hybrid V8, който бе представен официално днес.  Базираният на LMP2 шасито на Dallara прототип ще може да участва в „24-те часа на Льо Ман“ и WEC но засега програмата на немците е ограничена до американския IMSA шампионат.

BMW M Hybrid V8 ще използва четирилитровия V8 двигател P66 с принудително пълненe от DTM, комбиниран със стандартната хибридна система за представителите на LMDh категорията – мотор/генератор на BOSCH, трансмисия на Xtrac и батерия на Williams Advanced Engineering.

Rahal Letterman Lanigan Racing ще отговаря за заводската програмата на германците в IMSA. RLL и BMW си партнират от 2009 г. насам, като понастоящем съвместните им ангажименти включват поддръжката на M4 GT3 в GTD Pro категорията на IMSA.

Тестовете на M Hybrid V8 трябва да започнат в близко бъдеще, а официалният дебют на автомобила се очаква за „24-те часа на Дейтона“ през следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus