Новият модел ще се появи на пазара с три модификации: 118i, 120i и 125i
BMW разсекрети новия седан Серия 1. Автомобилът, който стана най-компактният модел с четири врати в гамата на баварската марка, направи своя дебют по време на автомобилното изложение в Гуанджоу. Седанът Серия 1 е предназначен предимно за китайския пазар. Кога колата ще се появи и на други пазари, все още не е известно.
Производството на новия модел ще се извършва в съвместното предприятие на BMW и Brilliance в Китай. Въпреки че седанът получи обозначение Серия 1, той е построен върху различна платформа. Новият автомобил използва архитектурата UKL с предно предаване, докато актуалните хечбек и купе на Серия 1 са със задвижване на задните колела.
Новият модел ще се появи на пазара с три модификации: 118i, 120i и 125i. Ако се съди по индексите, седанът не е получил задвижване на всички колела. В базовия вариант Серия 1 е оборудван с трицилиндров бензинов двигател с мощност 136 конски сили. А по-мощната версия е получила мотор със 192 конски сили, като при по-голямата модификация 320i. Топ нивото на изпълнение на новия седан е оборудвано с агрегат, който генерира 231к.с. Предлагат се две трансмисии: шестстепенна механична или 8-степенна автоматична предавателна кутия.
Седанът Серия 1 получава опции от по-големите модели. По-специално, топ версиите на новия модел получават проекционен дисплей, изцяло светодиодна оптика и 8,8-инчов екран на мултимедийната система.
BMW разсекрети фамилията на Серия 1 в началото на миналата година. Най-съществените промени настъпиха в предната и задната част на автомобила. В "единицата" напълно променени са оптиката, бронята и радиаторната решетка. След обновяването Серия 1 може да бъде поръчана с LED оптика. Базовата версия, както и преди, хечбекът е оборудван с халогенни светлини.
Останалата част от промените се крият в техническата част. "Единицата" получи нов трицилиндров двигател с работен обем 1,5 литра. С този мотор е оборудвана базовата версия 116i. Агрегатът генерира 109 к.с. и 180 Нм въртящ момент. От нула до 100 км/ч тази модификация ускорява за 10,9 секунди.