Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW разкри подробности за новата Серия 1

27.03.2019 12:49

Автомобилът ще получи 2,0-литров бензинов турбо двигател от „горещия" Х2

BMW публикува снимки от тестовете на най-малкия си модел, наречен Серия  1. Изпитанията на новото поколение на хечбека се провеждат в южната част на Франция. Освен това автомобилът ще се предлага с каросерия седан. Премиерата на новия модел най-вероятно ще се състои на изложението във Франкфурт през септември. Основните конкуренти на автомобила са Mercedes-Benz A-класа и Audi A3.

От BMW съобщиха, че разработването на Серия 1 продължава вече пет години. Автомобилът ще получи двулитров бензинов турбо двигател. Мощността на агрегата ще бъде 302 к.с. Същият агрегат е монтиран на спортната версия на кросоувъра X2 с обозначение M35i.

Седанът ще се предлага с предно задвижване. Освен това водачът ще има на разположение система за разпределение на въртящия момент BMW Performance Control. Багажното отделение на седана е 380 литра. Пространството за задните пътници е увеличено с 33 мм.

Автомобилът ще използва модулната платформа UKL (Unter Klasse). През 2014 г. това шаси дебютира с хечбека Mini, а след това стана основата на компактното BMW Серия 2 Active Tourer, което стана първият автомобил с предно задвижване в историята на баварската марка. По-късно платформата UKL беше използвана за второто поколение на кросоувърите X1 и X2.

В началото на март BMW стартира серийното производство на обновената версия на флагманския седан Серия 7, която получи модифициран външен вид и модернизирани двигатели. Новият модел се сглобява в завода в Динголфинг, Германия

Коментари
comments powered by Disqus