Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW разкри подробности за новия роудстър Z4

19.09.2018 13:58

Продажбите на спортния модел от трето поколение ще се предлага с три двигателя

Баварската компания BMW обяви основните характеристики на спортния роудстър Z4 от трето поколение. Новият модел, който ще се появи на автомобилното изложение в Париж, ще бъде на разположение с три двигателя.

Топ версията с обозначение Z4 M40i е оборудвана с трилитров редови шестцилиндров турбодвигател, който за европейския пазар ще развива 340 к.с., а в Северна Америка - 387 к.с. и (максималният въртящ момент и в двата случая ще бъдедо 500 Нм). Спортният автомобил ускорява до 100 км/ч за 4,5 и 4,7 сек съответно.

Тази модификация е оборудвана с адаптивно спортно M-окачване, усилени спирачни механизми и диференциал с ограничено приплъзване с електронно заключване.

Роудстърът ще се предлага и с двулитров четирицилиндров турбодвигател, който развива 258 к.с. и въртящ момент от 400 Нм (Z4 sDrive30i). Ускоряването от нула до  "сто" е 5,4 секунди. Мощността на същия агрегат на базовата версия за Европа ще бъде намалена на 197 к.с. и 320 Нм. Така автомобилът може да ускори до 100 км/ч за 6,6 секунди, а максималната скорост е 240 километра в час.

Всички двигатели работят в комбинация с осемстепенна автоматична скоростна кутия ZF. В BMW решиха да изоставят версиите с ръчна трансмисия, поради прогнозираното ниско търсене на подобни модификации.

Известно е, че роудстърът BMW Z4 от трето поколение е построено върху едно и също шаси с новия спортен автомобил Toyota, за който e възродено името Supra. Немските и японските инженери съвместно разработват платформа за спортен автомобил от 2014 г. насам.

Серийното производство на новия BMW Z4 ще започне през ноември 2018 г., а началото на продажбите на роудстъра е планирано за март 2019 г. Цените за спортен автомобил ще бъдат обявени по-късно.

Коментари
comments powered by Disqus