Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW разкрива новата си луксозна стратегия

13.09.2017 15:23

Компанията представя нова луксозна марка, поставя началото на нова моделна епоха

Премиум беше вчера, сега е ред на лукса: BMW позиционира Серия 7, X7, Серия 8 и Серия i8 с нов екстериор в луксозния сегмент. Логото е черно-бяло, изключително обслужване: покани за гала вечери, докарване и връщане на автомобила, кола под наем.

Когато преди 40 години първото BMW Серия 7 стъпи на пазара, конкурентът Mercedes отдавна се беше наложил в горния сегмент. S-класата отдавна е по пътищата. Технически и визуално конкурентите отдавна са на равна нога, Щутгарт има преднина единствено по  броя на екземплярите. На IAA, BMW представя нова луксозна марка, с която поставя началото на нова моделна епоха: черно-бялото BMW лого и обозначение „Bayerische Motoren Werke“ ще красят сериите 7, X7, 8, i8 и i8 Roadster. Логото и обозначението са част от традиция на компанията.

BMW срещу Mercedes

Не е чудно, че Mercedes превърна S-класата в малък семеен автомобил: седанът традиционно се предлага с дълго и късо междуосие и купето също има много предшественици. Към това се присъединяват кабриолетът, различни AMG версии, Maybach и последният SL. GLS предимно се числи към луксозния клас Mercedes.

Специален сервиз за Серия 7, X7, Серия 8 и i8


Именно с тези услуги X7 ще се конкурира от 2018. i8 Roadster и Серия 8 скачат в сегмента на спортния роудстър. BMW предлага тези и други модели, които следват като самостоятелна продуктова категория и планира да предложи в бъдеще специални услуги. Целевата група са хора, които се осмеляват да се възползват от новостите, да поемат лидерство и да направят живота си свободен и независим, поясняват от BMW. "Тази категория хора искат да оползотворяват времето, с което разполагат възможно най-добре", казва мениджърът на марката BMW Хилдегард Вортман.

Уникални преживявания


Именно на тези клиенти BMW ще докара автомобила до сервиза и ще се върне да го прибере. Ако собственикът на Серия 7 се нуждае през уикенда от автомобил с повече пространство, той ще може да наеме X7 или Серия 8, ако иска по-спортен автомобил. BMW вече има опит в предлагането на специални услуги с клиентите на i8. Те са имали възможност с BMW i Pure Impulse Experience Programm да участват в луксозни пътувания, гала вечери и конни надбягвания. "Ние ще изградим луксозна екосистема от уникални услуги и преживявания, която включва всички фамилни луксозни модели и създава уникални, незабравими моменти", посочва Хилдегард Вортман.

Коментари
comments powered by Disqus