Този път вместо с нестандартен дизайн флагманът на баварците, чието пето поколение ще достигне търговската мрежа през ноември, привлича вниманието най-вече с техническите си особености.
Каросерията на новата седма серия е по-плоска и по-широка от преди, което я прави и доста по-динамична. Междуосното разстояние пък е удължено с цели осем сантиметра и вече достига внушителните 3,07 метра. Въпреки набъбналите си размери величественият "баварец" е малко по-лек от своя предшественик - обилното приложение на алуминий в задвижващите агрегати, ходовата част и каросерията позволяват собствено тегло от 1,9 тона при базовата версия.
Стилна предница и нормален багажник
Физиономията на седмата серия напомня за "петицата", бъбреците обаче са доста по-големи и отвесни в позицията си. Запазени от друга страна са късите надвеси и сплеснатият силует. В задницата ни се разкриват разделяни от капака на конвенционалния багажник стоп-светлини и интегрирани в престилката накрайници на изпускателната система.
Старт с три моторни опции
Гамата на двигателите е напълно обновена: 4,4-литровият битурбо V8 от 750i вече генерира 406 к. с., трилитровият редови 6-цилиндров бензин в 740i впряга 326 "коня", а единственият за сега турбодизел извлича 245 конски сили от 2993 куб. сантиметра (540 Нм). Серийна е познатата шестстепенна автоматична трансмисия, която обаче е подложена на значителна оптимизация. Седмата серия разчита на система за рекуперация на спирачната енергия и интелигентно управление на вторичните агрегати.
Множество подобрения на ходовата част
Опционално е подпомаганото от задния мост завиване, комбинирано с активно управление на предния мост. Електронно регулираните амортисьори разполагат с три степени на настройка, програмата за стабилност ESP пък може постепенно да се изключва. Срещу доплащане се предлага и система за редуциране наклона на каросерията.
По-прагматичен интериор
В "заредения" с въздушни възглавници салон на автомобила откриваме ново арматурно табло с хармонично интегриран дисплей на навигацията, скоростен лост в централната конзола и система за управление iDrive с възможност за функционално програмиране на бутоните.
Технологии от последно поколение
В списъка на "екстрите" ни посрещат асистент за следене и смяна на пътното платно, адаптивен темпомат със спирачен асистент, head-up дисплей, показател на позволената максимална скорост и уред за нощно виждане. Пътниците на Седма серия ще имат неограничен достъп до Интернет, както и интерактивен електронен вариант на пълното упътване за експлоатация на автомобила.
Ognian
Starata sedmiza kato dizain bese mnogo po hubava,tazi novata s taq tapa muzuna i golemi resetki i otzad stopovete ne gi haresvam
miho
а може и да е по-добра от S-ката както винаги!!! >:-)
kiril galabov
zdr ako ima po4itateli na bmw avtomobilite 6te se radvam da se zapoznaem v skype-kiril.gulabov(valk edinak)
Mpower
abe za6to nqkoi hora o6te si mislqt 4e razbirat ot koli 4e kakvo i e hubavoto na S-klasata 4estno rabata kola s po4ti ednoobrazen dizain s predhodnite deto ve4e mi umrazna da gledam pulen le6 :-(|)
Dian
Най-красивият автомобил до момента, поне за мен. Предполагам, че повечето негативни изкавания тук по отношение на екстериора на новата 7-ца са явно поради факта, че още не сме свикнали с него :)
hari
ebati koraba e te tova e limuzina
richard
izgubiha formata na bavareca. predpochitam da si kupia bmw ot po-predishnata pratka.s-kata e mnogo po-dobar dizain.novata sedmica neka nemcite da sia voziat.
Alek
за мен прилича на lexus ls. Мн лошо последните BMW-та не6то не радват с дизайн. Поне едно е сигурно, че двигателите ще са чук. ;)
Батето
Отпред ми е странна, може би на живо ще е по-добре. В профил ми харесва, отзад пак ми е странна... Поне отвътре е в пъти по-красива, отколкото предишната. Не знам, трябва да се види на живо, но като дизайн можеше да изглежда и по-добре. За мен S-класата продължава да бъде по-стилният автомобил.
BAT_J
има супер странна предница ..отпред прилича на 1 -серия купе..дано на живо изглежда по добре
gogomerc
няма да е по-добра от S-ката.както винаги!
deso
dali 6te e po dobra ot S-kata
deso
mnogo mi e stranna tazi 7ca
deso
ти шегуваш ли се ?
monkata
Da ti kaja ot 1989 godina do sega vinagi!
darkart
От кога BMW правят трактори?!?