Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Серия 5, прототип G30 (2017) дори и като комби

10.03.2016 10:42

Следващото издание на модела ще залага на най-новото поколение задвижване

BMW ще стартира в началото на 2017 следващото поколение на BMW Серия 5 като седан, а по-късно и като комби. Нашите ловци на прототипи уловиха в обектива си първите снимки на интериора, както и леко маскирания екстериор.

Снимките от интериора на новото BMW Серия 5 показват първи детайли от оформлението на новия кокпит. Арматурното табло е представено с частично отворени хромирани пръстени на кръглите инструменти, които напълно се експонират на екрана. В  центъра на таблото има свободно стоящ сензорен екран. Познатият ротационен бутон iDrive е непосредствено до автоматичния скоростен лост. Кокпитът наподобява  BMW Серия 7, но изглежда ориентиран към водача.

Благодарение на изцяло новата олекотена платформа, която се базира на комбинацията алуминий и магнезий, новото BMW Серия 5 е по-леко с около 100 килограма. Дори и в интериора, доста от компонентите също са олекотени. Като цяло дизайнът не е революционен. Сегашната линия на BMW е леко променена, задният прозорец на седана е плосък. Линиите на Touring изглеждат непроменени.

BMW Серия 5 без трицилиндрови

Относно задвижването, BMW залага на ново поколение двигатели, които са конструирани от 0,5-литрови цилиндрови единици. Под предния капак ще туптят сърцата на четири-, шест- и осемцилиндрови агрегати, които при бензиновите ще генерират мощност от 200 до 450 к.с. Разбира се, M5 е отново с топ двигател. На старта дизеловите ще бъдат с мощност между 150 и 350 к.с. Както вече заяви бившият шеф на BMW Норберт Райтхофер, трицилиндровите, които междувременно концернът BMW беше заложил в програмата си, бяха изключени. Те са заменени с хибридно задвижване, което ще се използва в X5. Тук BMW комбинира двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател с 245 к.с. и 350 Нм с електрически мотор с 83 кВт и 250 Нм. При сумарна мощност от 313 к.с. разходът на гориво на X5 е 3,3 литра. Производен на новата Серия 5 ще бъде също и седанът i5 с мощно Е-задвижване и подобрено изгаряне.

Следващата Серия 5 ще залага на най-новото поколение задвижване. Това включва борд електроника, навигационна система, в бъдеще също радар и сензорни камери в предната част на автомобила, които ще разпознават пътя и профила на маршрута. Автоматичната скоростна кутия може да се адаптира възможно най-ефективно.

Новото BMW Серия 5 отново ще се произвежда в Динголфинг, но не само там. Както писаха в „Информация на автомобилното производство"между 50 000-70 000 екземпляра ще слизат от поточната линия на завода Magna Steyr в Грац. В момента там се произвеждат само Mini моделите Paceman и Countryman. BMW подписа в началото на миналата година договор за сътрудничество с Magna Steyr, където наличният капацитет ще бъде изцяло запълнен с производството на Серия 5.

Коментари
comments powered by Disqus