Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW тества фейслифта на Серия 1

23.06.2022 11:30

Големи промени ще има както в техническо, така и във визуално отношение

От BMW приготвят сериозни промени по средата на жизнения цикъл на най-малкия си модел. Силно дегизиран предсериен модел бе изловен от нашите фотографи по време на тестване по публичните пътища.

Третото поколение на BMW Серия 1 е на пазара от 2019 г., а BMW вече преработва модела с вътрешно наименование F40 за 2023 г. Tежкият камуфлаж на автомобила не позволява да се правят заключения относно крайния дизайн на модела, а само догадки. В предната част се виждат само фаровете, които са по-тесни и имат нов дизайн. Решетката на радиатора вероятно ще бъде базирана на настоящата Серия 2 и навярно ще нарастне по размер. От BMW са придали нов облик и на предната и задната престилки. Баварците са предоставили на Серия 1 и джанти с нов дизайн. Въпреки това по цялостния вид на каросерията няма видими съществени промени.

Модерен салон за по-приятно изживяване

Баварците правят необичайно много промени в интериора, което става ясно от замаскираните арматурно табло, волан и централна конзола. По всичко личи, че те ще бъдат изцяло преработени и няма да имат общо с досегашния модел. Освен всичко това, от BMW скриват под капаци и части от седалките и панелите на вратите. Централната конзола изглежда малко по-широка и разкрива голям бутон за старт/стоп, както и поставки за чаши и USB портове. Оформлението напомня това на BMW Серия 2 Active Tourer, включително скоростния лост. Най-новата версия на i-Drive също е на борда, както и 10,25-инчовият извит дигитален кокпит и 10,7-инчов сензорен екран за инфо-развлекателната система.

Под капака очакваме познатите дизелови и бензинови двигатели с опционално задвижване на всички колела xDrive, като всички варианти се очаква да получат малко повече мощност, комбинирана с подобрена ефективност. Предлага се и новата седемстепенна трансмисия с двоен съединител. Като нововъведение ще има plug-in хибрид с трицилиндров двигател, какъвто вече има при Серия 2 Active Tourer.

Топмоделът M135i ще стане още по-мощен

Върховият модел остава M135i, като се предполага, че мощността на двулитровия четирицилиндров двигател с 306 к.с. ще се увеличи малко. Моделът ще остане с двойни ауспухови накрайници. Освен това под по-агресивната задна престилка има дифузьор, както и спойлер на ръба на покрива и изразени странични прагове. Освен това топмоделът ще бъде с намален клиренс и с по-големи спирачки и джанти. Предната част на M135i също ще придобие много по-спортна визия.

Коментари
comments powered by Disqus